askisi
nomads
Nomads: Αυτή είναι η ομάδα που κέρδισε το τελευταίο αγώνισμα ασυλίας!
Home / Fitness / Άσκηση / Πώς παραμένει fit η Ριάνα;

Πώς παραμένει fit η Ριάνα;

k2_items_src_21c3e8cc0a2d77334e6770b761799461

Η Ριάνα γυμναζόταν χρόνια με personal trainer την οποία έπαιρνε μαζί της σε κάθε της ταξίδι. Η προπόνησή της αποτελούνταν από πολεμικές τέχνες και χορό ενώ γυμναζόταν όποτε είχε έστω και λίγο χρόνο. “Ακόμα και στις 2 τα ξημερώματα”, είπε η προπονήτριά της σε συνέντευξη που είχε δώσει στο παρελθόν. 

Η Ριάνα λατρεύει την αερόβια άσκηση. 

Όταν θέλει να χάσει μερικά κιλά αυξάνει την αερόβια άσκηση ενώ όταν δεν ταξιδεύει κάνει 30 λεπτά αερόβια άσκηση πέντε φορές την εβδομάδα. Από την άλλη μεριά, όταν ταξιδεύει γυμνάζεται τρεις φορές την εβδμάδα. Οι αγαπημένες της ασκήσεις είναι το ποδήλατο, το jogging, το σκοινάκι και τα πηδηματάκια στον αέρα με τα χέρια να ανοιγοκλείνουν.  

Της αρέσει να συνδυάζει τη γυμναστική με τη διατροφή. 

Συγκεκριμένα είπε σε παλαιότερη συνέντευξή της: “Όταν γυμνάζομαι κάθε μέρα για μία εβδομάδα μπορώ να χάσω αρκετούς πόντους. Αν ταυτόχρονα προσέχω και τη διατροφή μου τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο ορατά και γρήγορα”. Η Ριάνα προτιμάει να τρώει καθημερινά πέντε μκρά γεύματα. 

Βάζει τους σωστούς στόχους. 

Το να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση δεν είναι σημαντικό μόνο για το παρόν. Η Ριάνα ξέρει πως αυτό είναι το κλειδί για ένα υγιές μέλλον. “Θέλω υγεία και ευτυχία σε πέντε χρόνια από τώρα”, είχε πει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Elle. 

Δες ακόμα: Θες τέλειο σώμα; 2 ποτήρια νερό πριν το φαγητό

×