diatrofi
Ζώδια
Προβλέψεις Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου
Νέα
Η νέα βραδινή έξοδος της Ελένης Μενεγάκη – Τα γενέθλια και το μήνυμα αγάπης!
Νέα
Χριστίνα Κολέτσα: Αποκαλύπτει αν την ενοχλούσε που οι συμπαίκτες της στο Nomads την αποκαλούσαν “παλτό”!
Άσκηση
Γυμναστική στο σπίτι για να μειώσεις τους πόντους σε κοιλιά και περιφέρεια μέχρι την Πρωτοχρονιά -βίντεο!
Home / Fitness / Διατροφή / Τα 10 πιο αποτελεσματικά tips για να εξαφανίσεις την κοιλίτσα!

Τα 10 πιο αποτελεσματικά tips για να εξαφανίσεις την κοιλίτσα!

k2_items_src_98d24c62e567441533774f431f815a7b

Υπάρχουν μικρά μυστικά για να δεις πολύ γρήγορα στον καθρέπτη την κοιλίτσα σου απλά να έχει εξαφανιστεί. Ω, ναι! Αρκεί να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές και να μην παρεκκλίνεις. Αξίζει τον κόπο για να βγεις κούκλα στην παραλία! Δες τι πρέπει να κάνεις:

Πες ΝΑΙ στα μικρά γεύματα, πολλές όμως φορές μέσα στην ημέρα. Το χειρότερο που έχεις να κάνεις είναι να μένεις άφαγη- έτσι το σώμα αποθηκεύει λίπος και βλέπεις ότι αντί η κοιλιά σου να ξεφουσκώσει, γίνεται ακόμα πιο στρογγυλή. Τρώγε υγιεινά σνακ όπως λίγα ψημένα αμύγδαλα, ένα αυγό, λίγο τυράκι χαμηλών λιπαρών, μια μπάρα δημητριακών. Το ζητούμενο είναι να αυξηθεί ο μεταβολισμός και να διατηρείς το σάκχαρο χαμηλά, ώστε να μένει χαμηλά και η ινσουλίνη που είναι υπεύθυνη για το λίπος της κοιλιάς.

Πες αντίο στη ζάχαρη. Μόνο έτσι θα διατηρείς χαμηλά τα επίπεδα της ινσουλίνης χαμηλά και υψηλά τα επίπεδα της γλυκαγόνης η οποία σε βοηθά να έχεις φλατ κοιλίτσα.

Αποχαιρέτα το αλάτι. Ή τουλάχιστον μείωσε την ποσότητα που καταναλώνεις αφού ξέρεις καλά ότι κάνει κατακράτηση και σε φουσκώνει. Βάλε στα φαγητά σου καγιέν που θα κάνει τον μεταβολισμό σου τούρμπο!

Μην καταναλώνεις light προϊόντα. Οι γλυκαντικές ουσίες που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα πολλά υποσχόμενα προϊόντα παράγουν αέρια στο έντερο και σου προκαλούν δυσάρεστο φούσκωμα.

Προτίμησε τα προϊόντα ολικής αλέσεως. Οι μελετητές υποστηρίζουν ότι είναι τα πλέον κατάλληλα καθώς όσοι τα επιλέγουν χάνουν περισσότερο λίπος από την κοιλιά τους σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν επεξεργασμένες τροφές.

Πίνε πράσινο τσάι. Είναι γνωστά τα οφέλη του λόγω των αντιοξειδωτικών του ουσιών. Κάνε το καθημερινή σου συνήθεια και άσε κατά μέρος τον καφέ.

Μάσα καλά και αργά. Αν δεν μασάς σωστά, δεν χωνεύεις καλά οπότε το φούσκωμα στην κοιλιά σου παραμένει εκεί που το βρήκες! Δώσε χρόνο στον εαυτό σου, μάσα καλά τις μπουκιές σου, που λένε και οι μαμάδες, και φρόντισε έτσι για την πέψη σου.

Βάλε στη διατροφή σου τον ανανά. Περιέχει μια ουσία, τη βρομελίνη, που βοηθάει τη διαδικασία της πέψης και μειώνει το ανεπιθύμητο φούσκωμα στην κοιλιά.

Διάβασε ακόμα ποια είναι τα 4 σνακ που θα σε βοηθήσουν να χάσεις περισσότερο λίπος στο γυμναστήριο!

×