diatrofi
Άσκηση
Γυμναστική στο κρεβάτι! 5 λεπτά αρκούν για να φτιάξεις το σώμα των ονείρων σου -βίντεο!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι!
Νέα
Η Ξένια καρφώνει την Σπυροπούλου: ”Η Κωνσταντίνα μιλάει όποτε την συμφέρει να μιλήσει…”
Νέα
Power of love: Αυτή είναι η νέα παίκτρια που μπήκε στο σπίτι της αγάπης
Home / Fitness / Διατροφή / Το μεγάλο λάθος που κάνεις με το πρωινό σου -Δες τι ξεχνάς!

Το μεγάλο λάθος που κάνεις με το πρωινό σου -Δες τι ξεχνάς!

k2_items_src_57c7ccaeadfe85658fde7965821b5604

Οι ειδικοί προτείνουν να χωρίσεις το πιάτο σου: Το μισό πρέπει να είναι γεμάτο με φρούτα και λαχανικά, το ένα τέταρτο με ολικής αλέσεως προϊόντα και το άλλο τέταρτο με πρωτεΐνη. Στην τελευταία δώσε έμφαση αφού συνήθως την παραλείπεις, σωστά;

Και μάθε ότι αν προτιμάς τους υδατάνθρακες ο μεταβολισμός σου θα υπολειτουργεί όλη μέρα ενώ το μεσημέρι θα σε βρει να πεινάς σαν λύκος.

Οι περισσότερες γυναίκες έχουν ανάγκη από 80-100 γραμμάρια πρωτεΐνης τη μέρα (εξαρτάται από το βάρος και τη δραστηριότητα της καθεμιάς).

Δεν χρειάζεται να φας μια μπριζόλα! Ένα αυγό με τυράκι και λίγα φρούτα είναι τέλειο και φυσικά στην επιλογή σου βρίσκονται τα: γιαούρτι, γάλα, γαλοπούλα, κοτόπουλο, φασόλια, χούμους.

Διάβασε ακόμα τι λέει ο προσωπικός σεφ της Gisele για τη διατροφή της!

×