ygeia-eyexia
Επιδερμίδα
Αν είχες βάλει μία από αυτές τις κρέμες θα ξυπνούσες τέλεια…
Άσκηση
6 τρόποι για να κάνεις το τρέξιμο την πιο ωραία και διασκεδαστική δραστηριότητα!
Νέα
Αδερφός πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού πέρασε στη 50αδα του MasterChef
Best of TV
Αποκλειστικά στο Πρω1νό: Ο Μάνος Παπαγιάννης αρνείται τις κατηγορίες και περιγράφει τι ακριβώς συνέβη τη στιγμή του καβγά με τη Σοφία Παυλίδου
Home / Fitness / Υγεία-Ευεξία / 6 tips για να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων καθημερινά

6 tips για να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων καθημερινά

discover-the-truth-behind-foods-connection-to-acne

Δεν χρειάζεται να ζορίζεις τον εαυτό σου για να βάλεις φρένο στις θερμίδες. Κάνοντας μικρές και εύκολες αλλαγές στον τρόπο ζωής σου μπορείς να πετύχεις υψηλούς στόχους που αφορούν στην υγεία και το κατάλληλο σωματικό βάρος. Σου παρουσιάζουμε 6 tips που θα σε βοηθήσουν:
1. Μην τρως βλέποντας τηλεόραση – Κέρδος: μέχρι και 300 θερμίδες ημερησίως.
2. Κάνε γρήγορο βάδην – Κέρδος: 200+ θερμίδες ημερησίως.
3. Τρώγε σε μικρότερο πιάτο – Κέρδος: 20% μικρότερη κατανάλωση φαγητού.
4. Κοιμήσου περισσότερο – Όφελος: Τέρμα οι λιγούρες για junk food.
5. Περιόρισε τους «πλούσιους» καφέδες (π.χ. Mocha latte) – Κέρδος: περίπου 700 θερμίδες / αφέψημα.
6. Δώσε προσοχή στα extras που βάζεις στις σαλάτες σου – Η συμβουλή μας: Επίλεξε ξηρούς καρπούς ή τυρί, αλλά όχι και τα 2 μαζί.

Πηγή:http://www.myfit.gr/

×