DIY
Backyard blonde highlights: Δείτε τι ακριβώς είναι και πως θα το πετύχετε!
Ιδέες Διακόσμησης
Ιδέες αποθήκευσης για να κάνετε τον μικρό σας χώρο σούπερ χρηστικό!
DIY
DIY: Δείτε και αντιγράψτε τις πιο χαριτωμένες πλεξούδες για κοντά μαλλιά (video)
Διατροφή
Μουρουνέλαιο: Ασπίδα προστασίας

Αδιαμφισβήτητα, η Ελένη Μενεγάκη ανήκει στην κατηγορία των Ελληνίδων με το πιο καλοσχηματισμένο κορμί. Πολλές είναι οι κυρίες που έχουν για πρότυπο τους την παρουσιάστρια. Ποιο είναι, όμως, το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί η ίδια προκειμένου να διατηρεί τις τέλειες αναλογίες της;

Διαβάστε το διαιτολόγιό της, όπως δημοσιεύεται από το περιοδικό “ΟΚ!”:

ΠΡΩΙΝΟ: Συνήθως στις 7 το πρωί τρώει ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών ή δυο φρυγανιές με μέλι, με τη συνοδεία καφέ ή άπαχου γάλατος.

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ: Λαδερά (δύο φορές την εβδομάδα) με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών, είτε ψάρι/ ψαρόσουπα με μαύρο ψωμί δύο φορές την εβδομάδα, είτε όσπρια. (όπως φακές,) Δύο φορές την εβδομάδα το μεσημεριανό της περιλαμβάνει μόνο σαλάτα με ψωμί ολικής άλεσης.

ΒΡΑΔΙΝΟ: Μπριζόλα ή μικρό μπολάκι ριζότο ή φιλέτο ψάρι ή κοτόπουλο στη σχάρα.

ΣΝΑΚ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ Η ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Επιλέγει ανάμεσα σε γιαούρτι, τυρί κότατζ, φρούτο, μπάρα δημητριακών, ωμά λαχανικά (καρότα),  μια μπάρα μαύρη σοκολάτα, ή φρουτοσαλάτα ή ένα ζελέ φρούτων

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες της Ελένης Μενεγάκη από την παραλία!

×