Tips & Trends
6 συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις με ένα απλό μαύρο μίντι φόρεμα! (VIDEO)
Επιδερμίδα
Drew Barrymore: Σας αποκαλύπτουμε όλα τα μεγάλα beauty μυστικά της!
Tips & Trends
5 outfits που μπορείς να υιοθετήσεις χρησιμοποιώντας την πιο δημοφιλή απόχρωση του Καλοκαιριού
Άσκηση
Αυτό είναι το απόλυτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς (βίντεο)

Ο χειμώνας ενδείκνυται για τη συνέχιση της σωματικής άσκησης και μάλιστα σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, το φυσικό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις μερικές συμβουλές και να βγεις για προπόνηση στα γήπεδα και τα πάρκα της γειτονιάς σου.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα η εξωτερική άσκηση το χειμώνα ενδυναμώνει το σώμα δίνοντάς του περισσότερη ενέργεια, ενώ παράλληλα μειώνεται το αίσθημα της απογοήτευσης, του στρες και της κατάθλιψης. Το κρύο διεγείρει τις αισθήσεις, σε αντίθεση με τη ζέστη και την υγρασία του καλοκαιριού που προκαλούν κόπωση γρηγορότερα.
Οι επιστήμονες στηρίζουν την άποψή τους σε ένα βιολογικό παράγοντα: Η συνολική σωματική άσκηση αυξάνει τα επίπεδα ενδορφινών. Πόσο μάλλον το χειμώνα, κατά τη διάρκεια του οποίου το σώμα πρέπει να εργαστεί πιο σκληρά στο κρύο και έτσι η παραγωγή ενδορφινών ενισχύεται ακόμη περισσότερο. Αυτό που θα σε ενδιαφέρει πιο πολύ όμως είναι, ότι μπορείς να απαλλαγείς από περισσότερες θερμίδες χάρις του γρηγορότερου ρυθμού κίνησης το χειμώνα.

Μικρές συμβουλές:
• Σχεδίασε τη διαδρομή σου ώστε να βρίσκεσαι πάντοτε κοντά στο σπίτι σου σε περίπτωση ανάγκης
• Μην ξεχνάς το 5λεπτο της προθέρμανσης στο σπίτι και τα μικρά διαλείμματα ανάμεσα στις επαναλήψεις (30 δευτ./διάλειμμα)
• Απέφυγε τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και μη βγεις όταν είναι υπό το μηδέν
• Φόρεσε ένα ρούχο παραπάνω για να προστατέψεις τη θερμοκρασία του σώματός σου
• Φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό για να διατηρείς το σώμα ενυδατωμένο
• Μη διακόψεις την άσκηση σου απότομα, αλλά χαλάρωσε μειώνοντας σταδιακά το ρυθμό σου
• Μετά το τέλος της άσκησης κάνε ένα ζεστό μπάνιο και φόρεσε ζεστά ρούχα για να αποφύγεις το κρυολόγημα

×