Tips & Trends
6 συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις με ένα απλό μαύρο μίντι φόρεμα! (VIDEO)
Επιδερμίδα
Drew Barrymore: Σας αποκαλύπτουμε όλα τα μεγάλα beauty μυστικά της!
Tips & Trends
5 outfits που μπορείς να υιοθετήσεις χρησιμοποιώντας την πιο δημοφιλή απόχρωση του Καλοκαιριού
Άσκηση
Αυτό είναι το απόλυτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς (βίντεο)
Home / Fitness / Άσκηση / Διάδρομος ή βάρη; Με τι να ξεκινάς στο γυμναστήριο!

Διάδρομος ή βάρη; Με τι να ξεκινάς στο γυμναστήριο!

Οι ειδικοί λένε πως το σωστό είναι να ξεκινήσεις από τα βάρη.

Αυτό συμβαίνει γιατί όταν θέλεις να χάσεις βάρος και να γραμμωθείς η καλύτερη σειρά είναι αυτή. Πρώτα πρέπει να κάνεις ασκήσεις με βάρη και έπειτα αερόβιες.

Όταν ξεκινάς την προπόνησή σου με βάρη μέχρι να φτάσεις στο διάδρομο, στο ποδήλατο ή στην αίθουσα του αερόμπικ ή της zumba, το αναερόβιο σύστημά σου έχει αξιοποιηθεί. Έτσι το σώμα σου πρέπει να αρχίσει να καίει λίπος για να αξιοποιηθεί και το αερόβιο σύστημά σου. Αυτό σημαίνει πως θα κάψεις πολύ περισσότερες θερμίδες και την ώρα της αερόβιας προπόνησής σου αλλά και μετά όταν θα χαλαρώνεις.

Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο!

Επιπλέον, αν τρέξεις πρώτα στο διάδρομο και μετά προσπαθήσεις να κάνεις καθίσματα, τα καθίσματά σου θα είναι πολύ αδύναμα και χωρίς αποτέλεσμα.

Το συμπέρασμα είναι ένα! Όλα εξαρτώνται από το ποιος είναι ο στόχος σου. Αν ο στόχος σου είναι να τρέξεις σε μαραθώνιο τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσεις από το διάδρομο. Διαφορετικά τα βάρη πρέπει να είναι η πρώτη σου επιλογή.

Διάβασε ακόμα γιατί η Miranda Kerr κάνει σεξ- δεν το φαντάζεσαι!

×