Τιps μαγειρικής
Πέτρος Συρίγος: Κρεατόσουπα με κριθαράκι!
Tips & Trends
Fashion Alert: Τα παλτό που έχουν λατρέψει οι πιο γνωστές influencers
Editor's choice
Mini άρωμα σε μορφή roll on: Το προϊόν που πρέπει να υπάρχει πάντα στην τσάντα σας -5 για να επιλέξετε!
Tips & Trends
8 τρόποι για να φορέσεις το baggy τζιν που είναι τόσο δημοφιλές αυτή τη σεζόν
Home / Fitness / Άσκηση / Δύσκολες μέρες του μήνα: Να γιατί πρέπει να γυμνάζεσαι ΕΙΔΙΚΑ τότε

Δύσκολες μέρες του μήνα: Να γιατί πρέπει να γυμνάζεσαι ΕΙΔΙΚΑ τότε

Ακόμα και αν παθαίνεις τα… πάντα κατά τη διάρκεια των δύσκολων ημερών (κράμπες, ευαισθησία στο στήθος, πόνος, φούσκωμα, άσχημη διάθεση) μην το βάζεις κάτω. Η γυμναστική το μόνο σίγουρο είναι πως θα σου φτιάξει τη διάθεση και θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα. Δες τι πρέπει να προσέχεις όταν γυμνάζεσαι εκείνες τις μέρες:

Νιώθεις φουσκωμένη
Το να φορέσεις σορτσάκι ή κολάν για να γυμναστείς σίγουρα δε θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλά. Ξέχνα το τι θα πουν οι άλλοι και νιώσε άνετα φορώντας μία φαρδιά φόρμα και ένα ακόμα πιο φαρδύ t-shirt για να νιώθεις εσύ άνετα.

Επίσης προσπάθησε να αποφεύγεις το πολύ αλάτι για να αισθάνεσαι πιο ανάλαφρη εκείνες τις μέρες.

Ουπς, πάλι κράμπα!
Όταν έχεις κράμπες καλό είναι να σηκωθείς από το κρεβάτι και να το ρίξεις στη γυμναστική. Το σίγουρο είναι ότι αυτές θα λιγοστέψουν πολύ και μπορεί να περάσουν και τελείως.

Κάνε αερόβιες ασκήσεις, όπως είναι το τρέξιμο, το γρήγορο περπάτημα, το ποδήλατο ή η κολύμβηση, για να απαλύνεις τον πόνο και να φτιάξεις τη διάθεσή σου.

Ευαισθησία στο στήθος
Αν νιώθεις το στήθος σου πρησμένο και σε πονάει κάθε φορά που κάνεις κάποια έντονη δραστηριότητα, μπορείς απλά πριν ξεκινήσεις την προπόνηση να φορέσεις ένα πολύ καλό αθλητικό σουτιέν (ή και δύο) για πολύ καλή στήριξη.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης απόφυγε να κάνεις ασκήσεις με βάρη για να γυμνάσεις το στήθος σου και προτίμησε να κάνεις κάτι άλλο. Δε χάθηκε ο κόσμος να μη γυμνάσεις το στήθος για 1-2 μέρες.

Δες πόσα χρόνια ζωής σού χαρίζουν 5 λεπτά καθημερινού τρεξίματος!

Είσαι τόσο κουρασμένη…
Δε νιώθεις ιδιαίτερα ξεκούραστη; Κάνε πιο ελαφριά γυμναστική είτε μειώνοντας την απόσταση που συνηθίζεις να τρέχεις είτε μειώνοντας το ρυθμό. Μπορείς να κάνεις για παράδειγμα γιόγκα ή να πας για λίγο περπάτημα.

Κάνε ό,τι μπορείς και μη νιώθεις άσχημα κάνοντας μικρότερες και λιγότερο έντονες προπονήσεις όταν αισθάνεσαι κόπωση.

Η διάθεση στα πατώματα
Είτε νιώθεις θυμωμένη είτε λυπημένη είτε απλά αισθάνεσαι ότι τα πάντα σε ενοχλούν, μην αποφασίσεις να μην πας στο γυμναστήριο καθώς έρευνες έχουν δείξει πως η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σου.

Διάλεξε μία ανεβαστική γυμναστική, όπως είναι η zumba, ή αν δε νιώθεις ότι θέλεις να κάνεις κάποιο ομαδικό πρόγραμμα βάλε στο ipod την αγαπημένη σου μουσική και πήγαινε στο κοντινότερο πάρκο για λίγο τρέξιμο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα νιώσεις πολύ καλύτερα.

Διάβασε ακόμα: Χρειάζεσαι βιταμίνη C; Δες από πού θα την πάρεις- εκτός από τα πορτοκάλια!

×