Tips & Trends
6 συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις με ένα απλό μαύρο μίντι φόρεμα! (VIDEO)
Επιδερμίδα
Drew Barrymore: Σας αποκαλύπτουμε όλα τα μεγάλα beauty μυστικά της!
Tips & Trends
5 outfits που μπορείς να υιοθετήσεις χρησιμοποιώντας την πιο δημοφιλή απόχρωση του Καλοκαιριού
Άσκηση
Αυτό είναι το απόλυτο πρόγραμμα γυμναστικής για τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς (βίντεο)

Οι γιατροί συνιστούν:
ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ: Αν έχετε συμπτώματα που εντοπίζονται μόνο από το λαιμό και πάνω, όπως : Πονόλαιμο, ξηρό βήχα, καταρροή, βουλωμένη μύτη ή πονοκέφαλο (αλλά, όχι πυρετό). Μάλιστα, θα διαπιστώσετε ότι θα νιώσετε πολύ καλύτερα μετά τη γυμναστική σας και το κρύωμα είναι πιθανό να σας εγκαταλείψει γρηγορότερα!

ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: Όταν τα συμπτώματα εντοπίζονται από το λαιμό και κάτω όπως: Εμετός, διάρροια, πόνοι στο σώμα, ρίγη, πυρετός.
Καλύτερα να περιμένετε μέχρι να υποχωρήσουν και μετά να αρχίσετε βαθμιαία να γυμνάζεστε, αλλιώς ενδέχεται αν επιδεινωθούν.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναλύετε τα σημάδια που σας δίνει το σώμα σας. Αν, για παράδειγμα, έχετε δοκιμάσει μια ελαφριά προπόνηση και αρχίσατε να νιώθετε καταβεβλημένοι, τότε, μάλλον, έχετε κρίνει λάθος την αρρώστια σας και πρέπει να ξεκουραστείτε μέχρι να νιώσετε καλύτερα.

×