DIY
Backyard blonde highlights: Δείτε τι ακριβώς είναι και πως θα το πετύχετε!
Ιδέες Διακόσμησης
Ιδέες αποθήκευσης για να κάνετε τον μικρό σας χώρο σούπερ χρηστικό!
DIY
DIY: Δείτε και αντιγράψτε τις πιο χαριτωμένες πλεξούδες για κοντά μαλλιά (video)
Διατροφή
Μουρουνέλαιο: Ασπίδα προστασίας

Ο χρόνος κυλάει σαν νερό

Πόσες φορές έχετε σκυλοβαρεθεί πάνω στον διάδρομο του γυμναστηρίου; Σίγουρα πάρα πολλές. Όλοι έχουμε περάσει από τον διάδρομο και γνωρίζουμε ότι ακόμα και ένα 15λεπτο τζόκινγκ φαντάζει αιώνας μέσα στους 4 τοίχους του γυμναστηρίου. Έξω όμως στη φύση αποκλείεται να συμβεί αυτό, καθώς η ρουτίνα χάνεται, οι παραστάσεις ανανεώνονται και ενώ το μάτι σας ελκύεται από το γύρω περιβάλλον εσείς μπορείτε να αυξήσετε την προπόνησή σας χωρίς να το καταλάβετε!

 

Καις περισσότερες θερμίδες

Όταν προτιμούμε την αερόβια άσκηση στο ελλειπτικό μηχάνημα, το ποδήλατο ή τον διάδρομο πρέπει να γνωρίζουμε πως το σώμα μας σιγά σιγά συνηθίζει στον συγκεκριμένο τρόπο άσκησης και ίσως δεν καίει τις θερμίδες που θα θέλαμε. Το τρέξιμο όμως σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να μας προσφέρει συνθήκες (θερμοκρασία, ανώμαλο έδαφος, άγνωστη απόσταση) κάτω από τις οποίες το σώμα μας θα αναγκαστεί να προκαλέσει τον εαυτό του ώστε να ανταπεξέλθει και έτσι μπορούμε να χάσουμε από 5 έως 7% περισσότερες θερμίδες από ότι θα χάναμε στον διάδρομο.

 

Εξοικονόμηση χρημάτων

Σίγουρα μια συνδρομή σε ένα γυμναστήριο απαιτεί ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Άλλες φορές μεγαλύτερο άλλες φορές μικρότερο. Έχοντας όμως προγραμματίσει την προπόνηση σας εκτός σπιτιού σε κάποιο γήπεδο με στίβο, σε κάποιο άλσος ή κατά μήκος μιας παραλίας, μπορείτε να κρατήσετε τα χρήματα που σας μένουν και να τα χρησιμοποιήσετε για την κάλυψη άλλων αναγκών σας όπως π.χ. το πετρέλαιο που αυτό τον καιρό αποτελεί ένα από τα πιο δυσεπίλυτα οικονομικά προβλήματα.

 

Η ευτυχία σου χτυπάει την πόρτα

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας που δημοσιεύτηκε στο Περιβαλλοντική Επιστήμη και τεχνολογία το 71% των ανθρώπων που περπάτησαν σε ένα πάρκο ένιωσαν λιγότερο άγχος από ότι όταν περπάτησαν στον διάδρομο του γυμναστηρίου. Επιπλέον η εισπνοή καθαρού αέρα μπορεί να δημιουργήσει ένα κλίμα ευφορίας καθώς το σώμα μας εκκρίνει καλές ενδορφίνες κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί με τον ανακυκλωμένο αέρα.

 

Σκέφτεσαι πιο καθαρά

Το να γυμνάζεσαι και να ιδρώνεις εκτός των τεσσάρων τοίχων μπορεί να σε κάνει εξυπνότερη. Μια μελέτη του 2011 ανέλυσε την ψυχική υγεία 53 ατόμων , τα οποία συμμετείχαν σε δραστηριότητες εξωτερικών και εσωτερικών χώρων για έξι εβδομάδες. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η καλή σχέση με την φύση αυξάνει την ευημερία μας και έχει μια ανοσοποιητική δράση που μας προστατεύει από το άγχος και μας βοηθά να σκεφτόμαστε πιο καθαρά.

 

Γυμνάζεσαι όποτε θέλεις

Αν το γυμναστήριό σας γεμίζει κυριολεκτικά από κόσμο τις ώρες που σας βολεύει να πηγαίνετε μάλλον ήρθε η ώρα να ξανασκεφτείτε το τρέξιμο στη φύση. Σίγουρα εκεί δεν θα υπάρχουν ουρές όπως είναι πιθανό να συμβαίνει στον διάδρομο σε ώρα αιχμής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πάρεις την απόφαση. Ακόμα κι αν προτιμάτε όμως το γυμναστήριο σας δοκιμάστε να κάνετε το ζέσταμά σας σε ένα κοντινό πάρκο, καθώς ένα 15λεπτο ή 20λεπτο τρέξιμο εκτός του γυμναστηρίου θα σας δώσει δύναμη και σθένος για να ανεβάσετε επίπεδο στην προπόνηση που ακολουθεί, ότι κι αν αυτή περιλαμβάνει.

×