Star Style
H Chiara Ferragni μας δείχνει τι φοράει όταν μένει στο σπίτι της!
News & Trends
Η Δούκισσα Νομικου άλλαξε το χρώμα των μαλλιών της ακολουθώντας το παράδειγμα των stars του Hollywood
Ζώδια
Λέων-Παρθένος-Ζυγός-Σκορπιός: Γιατί δε μπορούν να αγαπήσουν για πάντα;
Μακιγιάζ
Highlighter: Τα τρία βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να δείχνει τέλειο
Home / Fitness / Άσκηση / 3 τέλειοι λόγοι που θα σε πείσουν να γυμνάζεσαι έστω και για 5 λεπτά την ημέρα!

3 τέλειοι λόγοι που θα σε πείσουν να γυμνάζεσαι έστω και για 5 λεπτά την ημέρα!

Αν δεν σου αρέσει με τίποτα η γυμναστική σου έχουμε τον ωραίοτερο τρόπο να κρατιέσαι σε φόρμα και να είσαι υγιής, αφιερώνοντας καθημερινά μόλις λίγα λεπτά από το χρόνο σου, για την ακρίβεια από 5 έως 10. Δες παρακάτω τι ακριβώς πρέπει να κάνεις!

WomanRunningCity-660x572

Το 7λεπτο τρέξιμο κάθε μέρα προστατεύει την καρδιά

Δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι το τρέξιμο είναι καλό για το καρδιοαναπνευστικό σου σύστημα. Παρόλο που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως με μόλις 7 λεπτά τρέξιμο θα προστατεύσεις την καρδιά σου, η πραγματικότητα είναι αυτή. Συγκριτικά με τους ανθρώπους που δεν τρέχουν ποτέ, εκείνοι που το κάνουν για 51 λεπτά την εβδομάδα ή 7 λεπτά την ημέρα, έχουν κατά 45% μικρότερη πιθανότητα να πεθάνουν από καρδιακά προβλήματα. Κάν’το συνήθεια και βαλ’το στην καθημερινότητά σου.

5f07473f526b160dd5b558ceb479d6cb--bike-pants-commuter-bike

Η 10λεπτη ποδηλασία αυξάνει τη δύναμη του νου

Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να σηκώνεσαι και να γυμνάζεσαι είναι ότι ιδρώνοντας διώχνεις το στρες. Κάνοντας, λοιπόν, 10 λεπτά ποδήλατο δεν γίνεσαι πιο λειτουργική στη δουλειά σου και πιο οργανωτική αλλά ταυτόχρονα διώχνεις το άγχος και δυναμώνεις τη σκέψη και το μυαλό σου.

2016-Brand-Women-Slim-Fitness-Sports-Workout-Sweatpant-Shorts-fitness-Jogging-Gym-Sexy-Short-Trousers-4

Ακόμα και 5 λεπτά άσκησης γυμνάζουν το σώμα σου

Έρευνες έχουν δείξει πως μικρότερες προπονήσεις με μεγαλύτερη ένταση (όπως είναι οι ασκήσεις Tabata όπου τα δίνεις όλα μέσα σε 4 λεπτά ασκήσεων που υπάρχει εναλλαγή έντονης άσκησης για 20 δεύτερα και χαλάρωσης για 10) μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικές με μεγαλύτερης διάρκειας αλλά πιο χαλαρές προπονήσεις. Γα να δεις, όμως, αποτελέσματα πρέπει να πιέσεις πραγματικά τον εαυτό σου κατά τη διάρκεια των 5λεπτων προπονήσεών σου και να έχεις επιμονή και υπομονή.

Διάβασε ακόμα: 10 τροφές που θα γυρίσουν το χρόνο πίσω!

×