Editor's choice
Τα 2 προϊόντα που πρέπει να υπάρχουν πάντα στην τσάντα της παραλίας εκτός από τα αντηλιακά
News & Trends
Η Chrissy Teigen αποκάλυψε το μυστικό για τέλεια πόδια με τον πιο περίεργο και προκλητικό τρόπο
Ζώδια
Ταύρος με Ταύρο: Υπάρχει χημεία ανάμεσα σε αυτά τα δύο ζώδια;
Star Style
To υπέροχο δερμάτινο look της Φαίης μας στα εγκαίνια του νέου καταστήματος Philipp Plein

1. Πρωινό

Περίμενε μία ώρα περίπου αφού ξυπνήσεις για να αρχίσει να λειτουργεί ο μεταβολισμός σου και φάε ένα καλό και υγιεινό πρωινό. Μην το παραλείπεις.

2. Άσκηση

Προσπάθησε να γυμνάζεσαι τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα, μία ώρα την ημέρα. Κάνε μία μείξη αεροβικών ασκήσεων (αερόμπικ, ζούμπα, τρέξιμο) με βάρη.

3. Ύπνος

Το να κοιμάσαι περισσότερο δε θα σε βοηθήσει μόνο στο να μην παρατρώς αλλά θα σου δώσει περισσότερη ενέργεια για να μπορέσεις να ανταποκριθείς στο προπονητικό σου πρόγραμμα.

4. Κίνηση

Περπάτα όσο περισσότερο μπορείς μέσα στη μέρα. Όσο λιγότερο κάθεσαι στο γραφείο σου τόσες πιο πολλές θερμίδες καις. Κάνε διαλείμματα για να τεντώνεσαι και να περπατάς.

5. Επανεκκίνηση

Ας το παραδεχτούμε! Γουρουνιές θα κάνεις έτσι κι αλλιώς αλλά μην αφήσεις ένα σαββατοκύριακο με σουβλάκια, πίτσες και παγωτά να συνεχιστεί για όλη την επόμενη εβδομάδα. Κάνε την παρασπονδία σου χωρίς τύψεις και επέστρεψε στην υγιεινή διατροφή σου αμέσως μετά.

6. Φαγητό

Όπου κι αν είσαι σίγουρα μπορείς να αφήσεις λίγο φαγητό στο πιάτο σου (όσο κι αν επιμένει η μαμά σου να φας την τελευταία μπουκιά γιατί είναι η “δύναμή” σου). Κάθε μπουκιά μετράει. Έτσι, αν αφήσεις στο πιάτο σου από 2-3 μπουκιές στο μεσημεριανό και το βραδινό, με την πάροδο του χρόνου οι θερμίδες που κερδίζεις θα αρχίσουν να φαίνονται και στη ζυγαριά σου.

Δες ακόμα: Η Κέιτι Χολμς διατηρείται σε άψογη φόρμα με το spinning. Μάθε πως…

×