News & Trends
H Chiara Ferragni άλλαξε hair look και έριξε το Instagram
Ζώδια
Ζώδια: Πώς θα εξελιχθεί η ερωτική σου ζωή μέχρι τις 4 Ιουνίου!
Μαλλιά
Οι stars έχουν τις πιο περίεργες συνήθειες στην περιποίηση των μαλλιών τους και πρέπει να τις μάθετε!
Παιδί
Πολεμήστε το άγχος των Πανελλαδικών Εξετάσεων με θετικές σκέψεις!
Home / Fitness / Άσκηση / Αυτές είναι οι 9 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν παρατήσεις την γυμναστική!

Αυτές είναι οι 9 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου πριν παρατήσεις την γυμναστική!

Είτε γιατί απογοητευόμαστε ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο θέλουμε να τα παρατήσουμε όλα. Πριν να διαγράψεις το κεφάλαιο γυμναστική κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις, βρες το πρόβλημα και αντιμετώπισέ το…

1. Ποιος είναι ο στόχος της προπόνησής σου;
Είναι σημαντικό να καθορίζεις τον στόχο σου πριν να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι για να έχεις ένα κίνητρο.

2. Ο στόχος σου είναι ρεαλιστικός;
Τα μικρά βήματα κάθε φορά είναι ο τρόπος για να πετύχεις τον σκοπό σου. Δεν χρειάζεται να έχεις προσδοκίες από τον εαυτό σου που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

3. Μήπως είναι καλύτερα να γυμνάζεσαι περισσότερες φορές για λιγότερο χρόνο;
Μην καταπονείς τον εαυτό σου και μην πιέζεσαι με την υπερβολική γυμναστική. Το σώμα σου χρειάζεται τα διαλείμματα για να ανανήψει.

4. Μήπως σου ταιριάζει περισσότερο κάποιο άλλο είδος γυμναστικής;
Αν ο αρχικός σου στόχος φαντάζει πολύ αισιόδοξος και δεν μπορείς να βρεις τους ρυθμούς σου, τότε είναι καλύτερα να συμβιβαστείς με ένα άλλο είδος προπόνησης που θα σου δώσει τα απαραίτητα εφόδια για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα.

5. Μήπως υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που επηρρεάζουν την προπόνησή σου;
Ο ανήσυχος ύπνος, μία κρίση στην οικογένεια ή μία κακή διατροφή μπορεί να επηρρεάσουν τη διάθεση και τις αντοχές σου.

6. Πονάς κατά τη διάρκεια της γυμναστικής;
Αν πονάς συγκεκριμένα σε κάποιο σημείο του σώματός σου, σημαίνει ότι έχεις τραυματιστεί ακόμα και χωρίς να το καταλάβεις.

7. Πώς γυμνάζεσαι τις πιο υποτονικές μέρες;
Αν έχασες κάποια προπόνηση το σωστό δεν είναι να γυμναστείς περισσότερο την επόμενη εβδομάδα για να το αναπληρώσεις και ειδικά αν δε νιώθεις το σώμα σου έτοιμο. Όπως είπαμε, είναι αναγκαίο κάποιο διάστημα για να επανέλθει το σώμα σου.

8. Οι κακές σου επιδόσεις είναι περισσότερες από τις καλές;
Είναι λογικό να μην έχεις πάντα τις ίδιες επιδόσεις. Όλοι οι αθλητές έχουν και τις κακές τους στιγμές και είναι κάτι που δεν πρέπει να σε πτοεί, εκτός κι αν οι κακές επιδόσεις συμβαίνουν συστηματικά και είσαι βέβαιη ότι δεν ευθύνονται γι’αυτό άλλοι στρεσογόνοι παράγοντες.

9. Έχει αρχίσει η προπόνηση να σου γίνεται εμμονή;
Ένας λόγος που οι αθλητές ολοκληρώνουν τις προπονήσεις τους όπως κι αν αισθάνονται, είναι γιατί φοβούνται ότι αν τα παρατήσουν μία φορά θα τους είναι πιο εύκολο να το κάνουν και σε κάποια άλλη περίσταση. Πρέπει να μάθεις να αναγνωρίζεις τη διαφορά του «σταματάω την προπόνηση γιατί βαριέμαι» και του «σταματάω την προπόνηση γιατί το σώμα/το μυαλό μου δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σήμερα».

Δες ακόμα: Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×