Μακιγιάζ
Δείτε τα powder foundations που γίνονται ένα με την επιδερμίδα σας!
Tips & Trends
25 καλοκαιρινά looks που θα σε εμπνεύσουν να ανανεώσεις το στιλ σου σήμερα! (VIDEO)
News & Trends
H Jennifer Lopez ακολουθεί πάντα 6 συγκεκριμένες beauty τάσεις και γι’ αυτό δείχνει πάντα υπέροχη!
Ζώδια
Αιγόκερως: Να με ποιο ζώδιο ταιριάζει πολύ…
Home / Fitness / Άσκηση / Αυτοί είναι οι 4 τρόποι για να αποκτήσεις τα πόδια της Bella Hadid!

Αυτοί είναι οι 4 τρόποι για να αποκτήσεις τα πόδια της Bella Hadid!

Αν επιθυμείς τα πόδια των  μοντέλων, ναι αυτά που βλέπεις σε φωτογραφίες στο Internet, από προσωπικές τους στιγμές και διαφημιστικές καμπάνιες ή σε βιντεάκια την ώρα που περπατάνε στα catwalks των διασημότερων σχεδιαστών μόδας, τώρα μπορείς να τα αποκτήσεις, κάνοντας καθημερινά, κατά τη διάρκεια της άσκησής σου τα παρακάτω.

Πρόκειται για μια σειρά από εύκολα και απλά tips που όχι απλά θα σε βοηθήσουν, αλλά θα πάνε την άσκησή σου σε άλλο επίπεδο -ναι, θέλουμε να μας έχεις εμπιστοσύνη γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει μόνο είναι το καλό σου.

Επίσης όπως σου έχουμε πει πολλές φορές το τελευταίο διάστημα, το Καλοκαίρι πλησιάζει απειλητικά και σε λίγο καιρό θα πρέπει να φορέσετε το μαγιό σας και να βγείτε στην παραλία. Ούτε που φαντάζεσαι πόσο γρήγορα θα έρθει.

1. Καλό στρέτσινγκ 

Οι μύες θα πρέπει να ξέρεις  πως είναι πολύ ελαστικοί και επομένως χρειάζονται καλό στρέτσινγκ για να παραμένουν πάντοτε σε τέλεια κατάσταση. 

2. Τρέξε πατώντας πρώτα με τη φτέρνα και μετά με τη μύτη

Αν πραγματικά θέλεις να τονώσεις τα πόδια σου τότε ακολούθησέ το πιστά. Μόνη σου ή παρέα με τις φίλες σου ή το σύντροφό σου -έτσι θα ξεχνιέσαι και θα τρέχεις πολύ περισσότερο και δεν θα κοιτάς συνεχώς το ρολόι σου να τσεκάρεις πόσος χρόνος έχεις περάσει και να βαρυγκομάς.

bella-hadid-walks-the-runway-during-the-2018-victorias-news-photo-1059371558-1541731324

3. Χρησιμοποίησε “σοκαριστικές” τεχνικές

Προκάλεσε τον εαυτό σου βάζοντας φωτιά στο μεταβολισμό σου πηγαίνοντας τη γυμναστική σου ένα βήμα παραπέρα. Κράτα βάρη στα χέρια και κάνε όσα περισσότερα καθίσματα μπορείς. Μην κάνεις αυτό που μπορείς να κάνεις.. προχώρα λίγο παραπέρα και σίγουρα σε λίγο καιρό τα αποτελέσματα όχι απλά θα σε εντυπωσιάσουν, αλλά θα σε αφήσουν στην κυριολεξία άφωνη.

4. Βελτίωσε το συντονισμό τους

Καθίσματα, προβολές και πηδηματάκια αυξάνουν τη δύναμη, τη σταθερότητα και την καλή συνεργασία των ποδιών σου.  

Δες επίσης: 3 απλές ασκήσεις για σέξι πλάτη!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

8 fitness μυστικά από τα αγγελάκια της Victoria’s Secret!

×