Παιδί
Το μικρόβιο της ζήλιας στα παιδιά: Πως εμφανίζεται και τι πρέπει να κάνουν οι γονείς!
Ιδέες Διακόσμησης
Τα πιο κατάλληλα χρώματα για βρεφικά υπνοδωμάτια!
Best of TV
“Ραγίζει” καρδιές η Μέλπω Κωστή: Όσα είπε για τον θάνατο του γιου της
Best of TV
Ξανά μαζί Αργυρός-Παπαγεωργίου; Η συνάντηση στο κέντρο της Αθήνας!
Home / Fitness / Άσκηση / Τα λάθη που κάνεις πάνω στο διάδρομο και δεν χάνεις βάρος!

Τα λάθη που κάνεις πάνω στο διάδρομο και δεν χάνεις βάρος!

Funny-GIFs-People-Obsessed-Fitness

Αν και καθημερινά κάνεις διάδρομο δεν χάνεις με τίποτα βάρος; Να τι μπορεί να φταίει!

Δεν πιέζεις τον εαυτό σου
Αν κάθε φορά που κάνεις διάδρομο παίρνεις μαζί σου και το περιοδικό σου ή μιλάς στο τηλέφωνο με την κολλητή σου τότε σίγουρα κάτι δεν κάνεις σωστά. Πρέπει να σταματήσεις και να συγκεντρωθείς στην προπόνησή σου. Παρόλο που ακόμα και το απλό περπάτημα είναι καλύτερο από το τίποτα, αν θέλεις να δεις αποτελέσματα τότε πρέπει να αρχίσεις να ανεβάζεις ταχύτητα.

Είσαι σε ένταση
Το τρέξιμο στο διάδρομο μπορεί να είναι δύσκολο για το σώμα σου ειδικά αν πιέζεσαι όσο τρέχεις. Θύμιζε στον εαυτό σου να χαλαρώνεις κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Χαλάρωνε που και που λιγάκι τον αυχένα σου κάνοντας κυκλικές κινήσεις, τους ώμους σου αλλά και την πλάτη σου.

Δεν αυξάνεις την ανηφόρα
Το να αυξήσεις την κλίση του διαδρόμου σου θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να γίνεις καλύτερος δρομέας σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα. Δοκίμασε να βάλεις στο 1 την κλίση σου την επόμενη φορά που θα τρέξεις. Μπορεί να μην καταλάβεις τη δαφορά αλλά θα ξέρεις ότι με αυτόν τον τρόπο κάνεις καλό στο σώμα σου.

2016-Brand-Women-Slim-Fitness-Sports-Workout-Sweatpant-Shorts-fitness-Jogging-Gym-Sexy-Short-Trousers-4

Κάνεις μονίμως την ίδια προπόνηση
Είτε έχεις μονίμως το διάδρομό σου ρυθμισμένο στην ίδια ταχύτητα είτε κάνεις την ίδια προπόνηση κάθε φορά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Το να μην εναλλάσεις τις ασκήσεις που κάνεις και να μην διαφοροποιείς τις προπονήσεις σου δε θα σε βοηθήσει να δεις μεγαλύτερα αποτελέσματα από αυτά που ήδη έχεις δει. Άλλαζε την ταχύτητά σου και την κλίση σου τακτικά και θα δεις το σώμα σου να αλλάζει με γρήγορο ρυθμό.

Είσαι πιστή μόνο στο διάδρομό σου
Αν ο διάδρομος και τα αποδυτήρια είναι τα μόνα μέρη που επισκέπτεσαι κάθε φορά που πηγαίνεις στο γυμναστήριο τότε σίγουρα χάνεις πολλά. Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις και άλλα πράγματα πέρα από διάδρομο.

Κρατιέσαι
Μπορεί να σου φαίνεται πιο ασφαλές να κρατιέσαι από το διάδρομο κάθε φορά που ανεβαίνεις αλλά προσπάθησε να αφήσεις τις χειρολαβές. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Διάβασε ακόμα: 10 τροφές που θα γυρίσουν το χρόνο πίσω!

×