Ζώδια
Ζώδια και γάμος! Ποια μας ταιριάζουν περισσότερο;
Επιδερμίδα
5 κοινά λάθη που κάνετε όλες με το κονσίλερ και πρέπει να τα διορθώσετε asap
Άσκηση
Αυτό είναι το πανεύκολο tip που θα σε κάνει να γυμνάζεσαι καλύτερα!
Μαλλιά
Tο foilyage είναι η νέα τάση στα μαλλιά που θα σας ξετρελάνει
Home / Fitness / Άσκηση / Celebrity fitness: Μάθε στα μυστικά γυμναστικής των σταρ

Celebrity fitness: Μάθε στα μυστικά γυμναστικής των σταρ

Έριν Χέδερτον

1.7
Γυμναζεται όλο το χρόνο αλλά πριν τα shows της Victoria’s Secret, επικεντρώνεται πολύ στο να γραμμώσει το σώμα της κάνοντας μπαλέτο και γιόγκα.

Κέιτι Πέρι

1.1
Η 28χρονη Katy κάνει σκοινάκι τριάντα λεπτά καθημερινά αλλά και όταν βρίσκεται σε περιοδεία. Σε μία συνέντευξή της είπε σχετικά: “Οι συναυλίες μου διαρκούν περίπου δύο ώρες και έτσι πηδάω σκοινάκι για μισή ώρα πριν από αυτές για να είμαι ζεστή”. Το σκοινάκι είναι μία πολύ καλή άσκηση για την καρδιά και βοηθάει στην τόνωση των μυών. Ο κορμός, οι ώμοι και η πλάτη γυμνάζονται πάρα πολύ. Οι μποξέρ και οι μπασκετμπολίστες κάνουν πολύ σκοινάκι για να βελτιώνουν την αντοχή τους.

Πέρα, όμως, από το σκοινάκι η Katy κάνει ποδήλατο και ορειβασία. Φοράει ένα βραχιολάκι στο χέρι που μετράει τα βήματα που κάνει και τις θερμίδες που καταναλώνει και αυτό τη βοηθάει στο να διανύει μεγάλες αποστάσεις καθώς είναι εθισμένη στο βηματομετρητή της και θέλει κάθε φορά να κάνει όσο περισσότερα βήματα γίνεται.

Έβα Λονγκόρια

1.2
Πρώην δασκάλα aerobic, νυν ηθοποιός και ένα από τα πιο ωραία σώματα της αμερικανικής showbiz, η λατίνα ηθοποιός διατηρεί εδώ και χρόνια “size zero” σιλουέτα, αν και η ίδια δηλώνει ότι σιχαίνεται την αεροβική γυμναστική. Παρόλα αυτά, ξέρει ότι είναι απαραίτητη για σωστό ζέσταμα του σώματος και αύξηση των καρδιακών παλμών και φροντίζει να την εξασκεί σε μικρό βαθμό πριν από κάθε προπόνηση.

Αγαπημένο της είδος άσκησης είναι οι συνδυαστικές ασκήσεις με βάρη, όπου ενεργοποιούν και γυμνάζουν παράλληλα περισσότερες μυϊκές ομάδες, σε αντίθεση με τις κλασσικές ασκήσεις απομόνωσης με βάρη, με αποτέλεσμα την καύση περισσότερων θερμίδων και πιο γρήγορα αποτελέσματα για το σώμα.

Κέιτ Μπέκινσεϊλ

Σε συνέντευξή της έχει πει για τον τρόπο που γυμνάζεται: “Απλά δεν μπορώ να το κάνω κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Πηγαίνω στο γυμναστήριο όταν πρέπει να προετοιμαστώ για κάποιο ρόλο. Αμέσως μετά επιστρέφω στα 30 λεπτά γυμναστικής την ημέρα στο γυμναστήριο του σπιτιού μου”.

Γιατί όσες γυμνάζονται δείχνουν 10 χρόνια νεότερες!

Έλσα Πατακί

“Η άσκηση είναι κάτι σαν εθισμός. Αν την ξεκινήσεις νιώθεις ότι το σώμα σου τη χρειάζεται”, είπε σε συνέντευξή της και συνέχισε λέγοντας πως για να διατηρεί τη φόρμα της κάνει προπόνηση δύναμης και ενδυνάμωσης δύο φορές την εβδομάδα, γιόγκα ή πιλάτες τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα ενώ μερικές φορές κάνει και μποξ.

Μπάρμπαρα Πάλβιν

1.3

“Λατρεύω το πιλάτες και το κάνω 3-4 φορές την εβδομάδα”, είπε η Μπάρμπαρα σε συνέντευξή της και πρόσθεσε, “Αγαπώ τόσο πολύ το φαγητό που θα προτιμούσα να γυμνάζομαι περισσότερο και να τρώω ότι θέλω. Είναι δύσκολο να γυμναστώ όταν ταξιδεύω αλλά το κάνω βλέποντας βιντεάκια με tutorials στο youtube”.

Λίλι Άλντριτζ

1.5

Το 27χρονο μοντέλο γυμνάζεται όταν κοιμάται το μωρό της. Συγκεκριμένα κάνει μαθήματα μπαλέτου και πιλάτες. Μάλιστα, όταν πλησιάζει το show κάθε χρόνο διπλασιάζει τις προπονήσεις της καθημερινά. “Κάνω δύο προπονήσεις την ημέρα μερικές φορές. Είναι πολύ κουραστική όλη αυτή η προετοιμασία για το show αλλά μου αρέσει πολύ και έτσι πιστεύω πως αξίζει τον κόπο”.

Η Lily θέλει να είναι συνέχεια κοντά στην κόρη της και να είναι παρούσα κάθε φορά που ξυπνάει. Έτσι, φροντίζει να προγραμματίζει τα μαθήματά της σε ώρες που κοιμάται το μωρό.

Πίπα Μίντλετον

O λόγος που η Πίπα ξεκίνησε το μποξ ήταν οι διάσημες ταινίες (και κυρίως το Million Dollar Baby με τη Χίλαρι Σουάνκ) που αφορούν το μποξ και τα αδύνατα χέρια της. Από τη στιγμή που το ξεκίνησε καίει 600 θερμίδες σε μία ώρα προπόνησης κάνοντας ασκήσεις για τα χέρια, την κοιλιά και τα πόδια διώχνοντας από τα οπίσθιά της αλλά και από όλο της το σώμα το περιττό λίπος.

“Κάνω δίλεπτα μέσα στο ρίνγκ και ορκίζομαι πως βλέπω αστεράκια και στηρίζομαι στα σκηνιά για να παίρνω δύναμη για τον κάθε γύρο προσευχόμενη για το κουδούνι να χτυπήσει. Στο τέλος της προπόνησης είμαι εξουθενωμένη αλλά ευτυχισμένη που έχω ανακαλύψει μύες και ένας τρόπο εκγύμνασης που δεν είχα ιδέα ότι υπήρχε”, είπε σε άρθρο της.

Χάιντι Κλουμ

Καθίσματα και πηδηματάκια είναι μερικές από τις ασκήσεις που προτιμάει η Χάιντι προκειμένου να μένουν τα οπίσθιά της στο ύψος τους. Όσο για την κοιλιά της κάνει πολλές ασκήσεις που στοχεύουν στους κοιλιακούς και στην επίπεδη κοιλιά. Επίσης η Χάιντι λατρεύει το τρέξιμο. Είτε είναι στο διάδρομο ενός γυμναστηρίου είτε είναι στους δρόμους της Νέας Υόρκης της αρέσει να τρέχει γύρω στα 4 χιλιόμετρα κάθε πρωί.

Σελίνα Γκόμεζ 

1.6

Η Σελίνα κάνει συνεχώς μαθήματα χορού τα οποία της είναι και χρήσιμα πάνω στη σκηνή καθώς τη βοηθούν στις live εμφανίσεις της. Τα μαθήματα χορού συνδυάζει με πιλάτες και μερικές χαλαρές ασκήσεις με βάρη.

Τζέσικα Μπίελ 

1.8

Η 31χρονη ηθοποιός προτιμάει να μην κλείνεται σε ένα γυμναστήριο αλλά γυμνάζεται στη φύση έχοντας για παρέα είτε τον Τζάστιν είτε τα σκυλιά της. Συγκεκριμένα της αρέσει να τρέχει γρήγορα τρεις φορές την εβδομάδα και να κάνει πεζοπορία και ποδήλατο. Από την άλλη όταν είναι με τους φίλους της παίζει μαζί τους βόλεϊ στην παραλία ή και ποδόσφαιρο.

Όπως έχει πει ο personal trainer της, η ηθοποιός ακολουθεί μία αρκετά βάναυση προπόνηση καθώς γυμνάζεται περισσότερο από μιάμιση ώρα καθημερινά. Πέρα από τις αερόβιες ασκήσεις, κάνει πολλά βάρη, πολεμικές τέχνες, τοξοβολία και γιόγκα. Αυτό που επιθυμεί είναι να έχει ένα στεγνό κορμί χωρίς ίχνος λίπους.

Διάβασε ακόμα ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο!

×