Tips & Trends
Τα αγαπημένα τζιν των πιο γνωστών influencers: Πώς τα φοράνε στην καθημερινότητά τους;
Ζώδια
Ημερήσιες Προβλέψεις Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020!
Μαλλιά
To νέο hair look της Bella Hadid είναι 70’s και τέλειο για το φετινό Χειμώνα!
Tips & Trends
H Chiara Ferragni μας δείχνει τα 4 παλτό με animal prints που έχει ξεχωρίσει αυτή τη σεζόν!
Home / Fitness / Άσκηση / Χάσε το λίπος της κοιλιάς κάνοντας 5 λεπτά γυμναστική την ημέρα! (VIDEO)

Χάσε το λίπος της κοιλιάς κάνοντας 5 λεπτά γυμναστική την ημέρα! (VIDEO)

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να χάσεις το λίπος της κοιλιάς αν δεν αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου. Οι κοιλιακοί δεν δημιουργούνται από τη μια μέρα στην άλλη αλλά δεν είναι ακατόρθωτο να αποκτήσεις σύντομα μια γυμνασμένη κοιλιά χωρίς πολύ λίπος.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να διαγράψεις κάποιες συνήθειες στην κουζίνα (λένε ότι οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα!) και να προσθέσεις έστω και λίγη άσκηση στην καθημερινότητά σου. Στο βίντεο που θα δεις παρακάτω θα δεις πως μπορείς να αλλάξεις το σώμα σου μέσα σε 7 μέρες.

Η πρώτη άσκηση διαρκεί 1 λεπτό (30 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι). Κάθε ένα λεπτό η άσκηση αλλάζει για να γυμναστούν καλά όλοι οι κοιλιακοί και να αρχίσει να χάνεται λίπος από την περιοχή.

Δες στο βίντεο όλες τις ασκήσεις που πρέπει να κάνεις. Μην ξεχάσεις να φωτογραφίζεις την κοιλιά σου κάθε εβδομάδα για να δεις τα φανταστικά αποτελέσματα.

Φυσικά μπορείς να επαναλάβεις το 5λεπτο σετ 2 ή 3 φορές και να κάνεις 10 ή 15 λεπτά άσκησης αν το επιθυμείς και αν αντέχεις να γυμνάσεις παραπάνω την περιοχή της κοιλιάς. Ωστόσο και με τα 5 λεπτά θα μπορέσεις να δεις άμεσα την αλλαγή στο σώμα σου.

Προσπάθησε να αλλάξεις μερικές μικρές συνήθειες στη διατροφή σου για αυτή την εβδομάδα, αν το επιθυμείς. Πρόσθεσε μερικά φρούτα παραπάνω στη διατροφή σου, πιες τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και μην ξεχνάς να τρως λαχανικά όσο πιο συχνά μπορείς.

Συνδυάζοντας τη γυμναστική με τη διατροφή τα αποτελέσματα θα είναι απίστευτα σε μόλις μια εβδομάδα!

Διαβάστε ακόμα: H Emily Skye είναι διάσημη Fitness Influencer και μας δείχνει τη γυμναστική που έκανε στην εγκυμοσύνη της

7 λόγοι που θα σε πείσουν πως εκτός από πιλάτες, TRX και yoga ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και βάρη!

H Taylor Swift αποκάλυψε τη γυμναστική που κάνει και έχει τέτοιο κορμί! Δες το πρόγραμμά της και ακολούθησέ το κι εσύ

×