Editor's choice
Tο μανικιούρ της Kylie Jenner που έριξε το Instagram
Tips & Trends
7 τρόποι για να φορέσεις το αγαπημένο σου σκισμένο τζιν αυτό το Καλοκαίρι! (VIDEO)
News & Trends
Ένα είναι το σίγουρο: Όταν δείτε το νέο χρώμα στα μαλλιά της Zendaya θα κλείσετε ραντεβού στον κομμωτή σας χωρίς δεύτερη σκέψη
Ζώδια
Πώς δίνουν το πρώτο φιλί σε μια σχέση όλα τα ζώδια; (Μέρος II)
Home / Fitness / Άσκηση / Τα λάθη που κάνεις και δεν χάνεις βάρος! Γυμνάσου πιο έξυπνα και όχι πιο σκληρά

Τα λάθη που κάνεις και δεν χάνεις βάρος! Γυμνάσου πιο έξυπνα και όχι πιο σκληρά

Γυμνάζεσαι σκληρά αλλά δεν έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα; Διάβασε παρακάτω τα λάθη που κάνεις και άλλαξέ τα από ΣΗΜΕΡΑ.

Κάνεις πολύ από το ίδιο: Η ποικιλία είναι πολύ σημαντική. Οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν με μια γυμναστική και δεν μπαίνουν στη διαδικασία να δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα. 

Γυμνάζεσαι μόνο στο γυμναστήριο: Δεν είναι κακό να βγεις και εκτός γυμναστηρίου και να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται εκτός σπιτιού είναι πιο χαρούμενοι από εκείνους που γυμνάζονται στο γυμναστήριο. 

Γυμνάζεσαι πάντα μόνη σου: Όταν γυμνάζεσαι μόνη σου βαριέσαι εύκολα. Πάρε μια φίλη σου ή το αγόρι σου και βγείτε για μια βόλτα για περπάτημα ή παρακολουθήστε ένα μάθημα spinning μαζί. 

exercise-fitness-home-workout-yoga-mat-9....

Γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι: Πολλοί άνθρωποι γυμνάζονται πρωί-πρωί κατευθείαν με το που σηκώνονται από το κρεβάτι. Είναι πολύ σημαντικό να τρως κάτι ελαφρύ και γρήγορο πριν πας για προπόνηση. 

Ξεχνάς να κάνεις στρέτσινγκ: Ένα καλό ζέσταμα πριν την προπόνηση είναι πάρα πολύ σημαντικό. 

Δες ακόμα: Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×