Ζώδια
Ζώδια: Πώς θα εξελιχθεί η ερωτική σου ζωή μέχρι τις 4 Ιουνίου!
Μαλλιά
Οι stars έχουν τις πιο περίεργες συνήθειες στην περιποίηση των μαλλιών τους και πρέπει να τις μάθετε!
Παιδί
Πολεμήστε το άγχος των Πανελλαδικών Εξετάσεων με θετικές σκέψεις!
Star Style
Η Chiara Ferragni μας δείχνει όλα τα looks που έκανε στις Κάννες και εξηγεί τις ψυχολογικές της διακυμάνσεις
Home / Fitness / Άσκηση / Κεφάλαιο καλύτερη προπόνηση: 6 πολύ σημαντικά fitness tips που θα σε βοηθήσουν!

Κεφάλαιο καλύτερη προπόνηση: 6 πολύ σημαντικά fitness tips που θα σε βοηθήσουν!

1. Βρες έναν φίλο ή μία φίλη για να γυμνάζεστε μαζί

Ένας φίλος με τον οποίο θα γυμνάζεστε πάντα μαζί μπορεί να σε βοηθήσει πάρα πολύ για να μην απομακρυνθείς από το στόχο σου. Κάνε μία λίστα με όλους τους φίλους σου που γυμνάζονται όπως εσύ και διάλεξε αυτόν που προτιμάει τα είδη προπόνησης που αρέσουν και σε σένα.

2. Κάνε ένα κρύο ντους

Για να μην πιαστείς μετά από μία δύσκολη προπόνηση κάνε ένα κρύο μπάνιο από τη μέση και κάτω. Πολλοί μεγάλοι αθλητές χρησιμοποιούν αυτό το τρικ για να μειώσουν τους πόνους μετά της προπονήσεις τους.

3. Πάρε ένα ζευγάρι καλά αθλητικά

Τα αθλητικά σου πρέπει να είναι άνετα από το πρώτο βήμα που θα κάνεις. Η καλύτερη λύση είναι να αγοράσεις τα αθλητικά σου το απόγευμα που τα πόδια σου θα είναι πρησμένα από όλο το περπάτημα της ημέρας και έτσι θα πάρεις ένα ζευγάρι που θα εφαρμόζει καλά στα πόδια σου ακόμα και όταν αυτά βρίσκονται στα πιο χοντρά τους.

4. Γυμνάσου με τέλεια μουσική

Το να γυμνάζεσαι με μουσική είναι ένας υπέροχος τρόπος για να συνεχίζεις χωρίς να νιώθεις ότι κουράζεσαι. Φτιάξε μία λίστα με τα αγαπημένα σου τραγούδια που σε γεμίζουν ενέργεια και άκουγε αυτά την ώρα της προπόνησής σου. Φρόντιζε να αλλάζεις που και που τη λίστα σου έτσι ώστε να μη βαριέσαι ακούγοντας συνεχώς τα ίδια τραγούδια.

5. Ζυγίσου τη σωστή ώρα

Φρόντιζε να ανεβαίνεις στη ζυγαριά σου το πρωί πριν φας ή πιεις οτιδήποτε. Προσπάθησε να μη σου γίνει εμμονή το ζύγισμά και κάν’το μία φορά την εβδομάδα για να βλέπεις την προοδό σου.

6. Αύξησε τη δυσκολία της προπόνησής σου

Αν γυμνάζεσαι καθημερινά ο γενικός κανόνας για το κάθε πότε να αυξάνεις τη δυσκολία της προπόνησής σου είναι ο εξής: Αύξανέ την κατά 5-10% κάθε εβδομάδα.

Δες ακόμα: Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×