Editor's choice
Το nail art των διακοπών -Τέλειες καλοκαιρινές προτάσεις που θα σας ξετρελάνουν!
Tips & Trends
Day to Night: 3 outfits που μπορείς να τα μετατρέψεις εύκολα από πρωινά…σε βραδινά! (VIDEO)
Μακιγιάζ
Μαύρο λιπ γκλος το Καλοκαίρι; Η διασημότερη make up artist λέει ναι!
Ζώδια
Δες πώς θα καταλάβεις αν σε απατάει βάση του ζωδίου του… (Μέρος ΙΙΙ)
Home / Fitness / Άσκηση / Scarlett Johansson: Η διατροφή και η γυμναστική της ξανθιάς σεξοβόμβας!

Scarlett Johansson: Η διατροφή και η γυμναστική της ξανθιάς σεξοβόμβας!

Είναι μια πανέμορφη ηθοποιός που σε κάθε της εμφάνιση μαγνητίζει τα βλέμματα. Δεν έχουμε να πούμε πολλά για την Scarlett Johansson οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Σου έχουμε όμως βρει την διατροφή και την γυμναστική που ακολουθεί για να είναι πάντα σε φόρμα και να δείχνει τέλεια φορώντας τις δημιουργίες των πιο γνωστών σχεδιαστών μόδας.

Scarlett-Johansson-10

Ο γυμναστής της ηθοποιού, Bobby Strom έχει φτιάξει για εκείνη ένα πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής που περιέχει TRX, λάστιχα, βαράκια και 20 διαφορετικές ασκήσεις – την κάθε μία την κάνει 30 φορές.

Η Scarlett δεν παραλείπει να επισκέπτεται το γυμναστήριο για 1 ώρα, τρεις περίπου φορές την εβδομάδα και να τα δίνει όλα.

scarlett-johansson-2015-Film-Independent-Spirit-Awards-Arrivals-J_APdK5n4xBx

Όπως έχει αποκαλύψει σε συνέντευξή της η μεγάλη της αδυναμία είναι τα τυριά. “Πρόκειται χωρίς καμία αμφιβολία για την αγαπημένη μου απόλαυση.Τίποτα άλλο δεν κυριαρχεί τόσο πολύ στην ζωή μου”.  Μια ακόμα αδυναμία της είναι η vegan σοκολάτα που την έχει πάντα στην τσάντα της.

Η διατροφή της είναι αρκετά αυστηρή, με 5 ισορροπημένα γεύματα. Η ίδια όμως δεν καταπιέζει τον εαυτό της τρώει ότι θέλει αλλά αν ξεφύγει λίγο, τις επόμενες μέρες θα προσέξει περισσότερο.

53556883a2bf4fe641df4044_scarlett-johansson-vanity-fair-ss01

Πρωινό: Επιλέγει συνήθως μια ομελέτα με δυο αυγά, βρώμη και berries.

Μεσημεριανό: Για μεσημέρι μια ελαφριά επιλογή είναι σαλάτα με κοτόπουλο, κινόα, φρέσκα κρεμμυδάκια, ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού.

Σνακ: Αν θέλει να φάει κάτι στη διάρκεια της ημέρας πέρα από τα κύρια γεύματα της, θα επιλέξει λίγα ανάλατα αμύγδαλα ή ένα φρούτο κατά προτίμηση μήλο.

Δείπνο: Συνήθως λέει ένα  μεγάλο ΝΑΙ στο ψάρι στον ατμό το οποίο συνοδεύει με λαχανικά εποχής.

Μια ματιά ακόμα: Αποκάλυψη τώρα! Αυτά είναι τα μυστικά της Rihanna για ένα υπέροχο κορμί!

×