Tips & Trends
Τα στιλιστικά τρικς που θα κάνουν το στιλ σου να φαίνεται 10 φορές πιο cool!
Μακιγιάζ
Bronzer: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε λίγο πριν αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε
Ζώδια
Κριοί-Ταύροι-Δίδυμοι-Καρκίνοι: Γιατί δε μπορούν να αγαπήσουν για πάντα;
DIY
Χαρίστε στα μαλλιά σας λάμψη με δύο υλικά που υπάρχουν στην κουζίνα σας
Home / Fitness / Άσκηση / Θες τέλειους γραμμωμένους κοιλιακούς; 9 tips για να τα καταφέρεις!

Θες τέλειους γραμμωμένους κοιλιακούς; 9 tips για να τα καταφέρεις!

Οι περισσότερες γυναίκες ζηλεύουν τους γυμνασμένους κοιλιακούς και συνήθως αυτή είναι μία από τις προβληματικές περιοχές του γυναικείου σώματος. Ευτυχώς όμως, ακόμα και οι χαμένοι κοιλιακοί μπορούν να βρεθούν ξανά με λίγη προσπάθεια! Το μόνο που χρειάζεται, είναι να ακολουθήσεις αυτά τα 9 lifestyle tips και τις ασκήσεις.

1. Βελτίωσε τη στάση του σώματός σου. Για καλύτερη στάση σώματος θα πρέπει να στοιχίσεις τα αφτιά σου πάνω από τους ώμους σου, τους ώμους πάνω από τους γοφούς σου, τους γοφούς πάνω από τα γόνατά σου και τα γόνατα πάνω από τους αστραγάλους σου.

2. Μην παραμελείς τους υπόλοιπους μυς του κορμού σου. Για καλύτερους κοιλιακούς θα πρέπει να γυμνάζεις ολόκληρο το μυϊκό σου σύστημα που θα είναι σε θέση να τους στηρίζει σωστά.

3. Δοκίμασε την άσκηση Canoe Twist: Σε όρθια στάση με τα πόδια ανοιχτά, σταύρωσε τα δάχτυλα των χεριών σου στο πλάι και ταυτόχρονα ανασήκωσε το αντίστοιχο πόδι. Πάρε μια βαθιά αναπνοή και γύρνα στην αρχική θέση. Κάνε το ίδιο και από την αντίθετη πλευρά και άλλαζε πλευρές για 20 επαναλήψεις.

close-up-of-sportswoman-body-picture-id535213134-768x768

4. Κάνε την άσκηση Cat Kick: Στάσου με τα πόδια σου ενωμένα και τα χέρια σου ανοιχτά στα πλάγια. Σήκωσε το δεξί σου πόδι μπροστά και πάνω, ενώ ταυτόχρονα φέρνεις και τα χέρια σου μπροστά στο ύψος των ώμων σου. Πάρε μία αναπνοή και επίστρεψε στην αρχική σου στάση. Κάνε τις εναλλαγές στα πόδια σου για 20 επαναλήψεις.

5. Κάνε την άσκηση Pilates Zip Up: Σε όρθια στάση με τα πόδια ενωμένα και ελαφρώς στραμμένα προς τα έξω, ένωσε τα χέρια σου και σήκωσέ τα στο ύψος κάτω από το σαγόνι σου. Εκπνέοντας πίεσε τα χέρια σου προς τα κάτω και ταυτόχρονα ανασήκωσε τις φτέρνες σου, μένοντας έτσι για 2 δευτερόλεπτα και έπειτα επίστρεψε στην αρχική στάση για 20 επαναλήψεις.

6. Βελτίωσε τη διατροφή σου, γιατί όσο κι αν ασκείσαι, αν δεν τρως σωστά και υγιεινά, δεν πρόκειται να είναι εμφανές το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου.

7. Αν και τα props όπως οι Bosu Balls, βοηθάνε σημαντικά, δεν είναι απαραίτητα. Περισσότερο σημαντικό είναι να διατηρείς τον κορμό σου σε ευθεία μέσα στην καθημερινότητά σου.

8. Θέσε τους στόχους σου σύμφωνα με τον σωματότυπό σου. Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα γονίδια, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Ξέχνα τα πρότυπα των αγαπημένων σου celebrities και επικεντρώσου στο σώμα σου και τις ανάγκες του.

9. Μην εμπιστεύεσαι express προγράμματα. Πάρε τον χρόνο σου και δώσε αντίστοιχα στο σώμα σου τον χρόνο που χρειάζεται για να πετύχεις τους στόχους σου.

Δείτε επίσης: Θες γλυκό αλλά φοβάσαι τις πολλές θερμίδες; Δοκίμασε ένα από τα παρακάτω!

×