Υγεία-Ευεξία
Κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις με τίποτα το λίπος στην κοιλιά; Να γιατί συμβαίνει!
Μόδα
Τα 12+1 μαγιό που επιλέγουν οι πι στιλάτες γυναίκες του instagram!
Μακιγιάζ
Η αδιάβροχη πούδρα είναι το αγαπημένο προϊόν της σεζόν!
Tips & Trends
10 χρόνια Jacquemus: Ο πασίγνωστος οίκος μόδας παρουσίασε το πιο ωραίο show σε ένα λιβάδι!
Home / Fitness / Άσκηση / Θες το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο; Αυτές είναι οι 6 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις!

Θες το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο; Αυτές είναι οι 6 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις!

Θέλεις το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο; Κάνε τις παρακάτω ασκήσεις καθημερινά και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα!

1. Dumbbell Cross Punch: Πάρε ένα βαράκι στο κάθε χέρι και στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Με τους αγκώνες σου λυγισμένους ρίχνε ευθείες γροθιές (στο ύψος των ματιών σου) μία με το ένα χέρι και μία με το άλλο. Είναι σημαντικό όταν ρίχνεις μία γροθιά με το δεξί, αυτή να κοιτάει προς την αριστερή μεριά και το αντίθετο. 

stithos3

2. Push-Up With Alternating Shoulder Tap: Πάρτε θέση για πους απς όπως τα ξέρετε με τις παλάμες σας στο πάτωμα. Κάθε φορά παίρνε το ένα σου χέρι από το πάτωμα και ακούμπα με αυτό τον αντίθετο ώμο σου. Κάνε το ίδιο με το άλλο χέρι και επανέλαβε από την αρχή εναλλάξ για 10-15 φορές. 

stithos6

3. Alternating Chest Press: Ξάπλωσε στο κρεβάτι σου και κράτα ένα βαράκι στο κάθε σου χέρι. Άνοιξε τα χέρια σου στο ύψος των ώμων με τους αγκώνες σου να σχηματίζουν ορθή γωνία. Τέντωνε τον ένα αγκώνα σου στην ευθεία των ματιών σου και έπειτα τον άλλον. Επανέλαβε όσες φορές θέλεις. 

stithos2

4.  Plank Walk: Κάνε τη γνωστή σε όλους μας σανίδα (στάσου δηλαδή στην αρχική στάση του push up χωρίς να λυγίσεις τους αγκώνες σου) και μετακίνησε δεξιά το ένα σου χέρι και το ένα σου πόδι. Έπειτα μετέφερε και το άλλο χέρι και το άλλο πόδι προς την ίδια κατεύθυνση σαν να περπατάς προς τη μία μεριά. Κάνε ένα βήμα δεξιά, επέστρεψε στην αρχική σου θέση και μετά κάνε ένα βήμα αριστερά. 

stithos1

5. Butterflies: Με ένα βαράκι στο κάθε χέρι και καθισμένη σε ψιλοξαπλωτή στάση (μπορείς να ακουμπήσεις με την πλάτη σου και σε έναν καναπέ) ξεκίνα κλίνοντας τα χέρια σου στην ευθεία των ματιών σου. Έπειτα άνοιξε τα βαράκια δεξιά και αριστερά ταυτόχρονα σε γωνία 45 μοιρών και στη συνέχεια μέχρι την ευθεία της πλάτης σου. Κλείσε και επανέλαβε. 

stithos4

6. Chair Dips: Βάλε τις παλάμες σου στην άκρη μίας καρέκλας και φέρε τα πόδια σου μπροστά. Ίσιωσέ τα και κάνε ανεβοκατεβάσματα με τα χέρια σου. Πίεζε τις παλάμες σου πάνω-κάτω για να γυμνάσεις την περιοχή του στήθους σου. 

stithos5

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×