Άσκηση
Top 3: Αυτές είναι οι πιο εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά!
Star Style
Οι σχεδιαστές μόδας προειδοποιούν: «Φέτος επενδύουμε στα πλεκτά!»
Editor's choice
Ξεχάστε τα extensions και δείτε τις μάσκαρα που θα χαρίσουν συγκλονιστικό μήκος στις βλεφαρίδες
Tips & Trends
H Victoria Beckham δημιούργησε τα πιο ωραία office looks που θα σε πείσουν να ανανεώσεις το στιλ σου!
Home / Fitness / Διατροφή / Ασπράδι αυγού ή και κρόκος; Τι να προτιμήσω;

Ασπράδι αυγού ή και κρόκος; Τι να προτιμήσω;

Έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2013 από την British Journal of Medicine τονίζει πως όλοι οι άνθρωποι μπορούνε να τρώνε έναν κρόκο την ημέρα. Μπορεί ένας κρόκος να περιέχει το 60% της ημερήσιας ποσότητας χοληστερόλης που κάθε άνθρωπος πρέπει να λαμβάνει, ωστόσο τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει ο κρόκος, είναι πολύ περισσότερα από τα μειονεκτήματά του.

Ο κρόκος αυγών περιέχει μεγάλη ποσότητα Βιταμίνης Α, που κάνει πολύ καλό στο δέρμα, στο μυαλό, στους μυς αλλά και στην εγκυμοσύνη. Επίσης είναι απαραίτητος για την παραγωγή ορμονών αλλά και την απορρόφηση βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων.

Τα ασπράδια αυγών ενδείκνυνται για ανθρώπους που προσπαθούν να χάσουν βάρος, καθώς οι κρόκοι αυγών περιέχουν αρκετό λίπος, χωρίς όμως να είναι απαγορευτικοί σε μία ισορροπημένη δίαιτα.

Διάβασε ακόμα: Γιατί οι celebrities επιλέγουν το ανθρακούχο νερό κάθε στιγμή της ημέρας;

×