News & Trends
Αγνώριστη η Kim Kardashian με το νέο 90’s look της!
Tips & Trends
Τα μικροσκοπικά γυαλιά ηλίου φεύγουν από τη μόδα και ΑΥΤΕΣ είναι οι νέες τάσεις που έρχονται!
Μακιγιάζ
Τα highlighters που θα πάνε τη λάμψη στο πρόσωπο σας σε άλλο επίπεδο!
Διατροφή
7 λόγοι που το Καλοκαίρι σε αδυνατίζει -Έτσι θα φτάσεις πιο εύκολα στο σώμα των ονείρων σου!
Home / Fitness / Διατροφή / Ασπράδι αυγού ή και κρόκος; Τι να προτιμήσω;

Ασπράδι αυγού ή και κρόκος; Τι να προτιμήσω;

Έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2013 από την British Journal of Medicine τονίζει πως όλοι οι άνθρωποι μπορούνε να τρώνε έναν κρόκο την ημέρα. Μπορεί ένας κρόκος να περιέχει το 60% της ημερήσιας ποσότητας χοληστερόλης που κάθε άνθρωπος πρέπει να λαμβάνει, ωστόσο τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει ο κρόκος, είναι πολύ περισσότερα από τα μειονεκτήματά του.

Ο κρόκος αυγών περιέχει μεγάλη ποσότητα Βιταμίνης Α, που κάνει πολύ καλό στο δέρμα, στο μυαλό, στους μυς αλλά και στην εγκυμοσύνη. Επίσης είναι απαραίτητος για την παραγωγή ορμονών αλλά και την απορρόφηση βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων.

Τα ασπράδια αυγών ενδείκνυνται για ανθρώπους που προσπαθούν να χάσουν βάρος, καθώς οι κρόκοι αυγών περιέχουν αρκετό λίπος, χωρίς όμως να είναι απαγορευτικοί σε μία ισορροπημένη δίαιτα.

Διάβασε ακόμα: Γιατί οι celebrities επιλέγουν το ανθρακούχο νερό κάθε στιγμή της ημέρας;

×