Tips & Trends
Αυτό είναι το πιο hot jacket της νέας σεζόν!
Ζώδια
Αυτό είναι το ιδανικό ραντεβού για σένα σύμφωνα με το ζώδιό σου (Part I)
News & Trends
Αν θέλετε να αλλάξετε χρώμα στα μαλλιά σας και δεν μπορείτε να αποφασίσετε δείτε τις 4 ωραιότερες τάσεις
Διατροφή
2 τρόποι για να «ξυπνήσεις» τον μεταβολισμό σου το πρωί!

Καταρχάς πρέπει να γνωρίζετε πως το δύσκολο σε μια προσπάθεια δεν είναι να χάσετε βάρος, αλλά να βάλετε τις σωστές βάσεις ώστε να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε. Για να συμβεί αυτό, πρέπει η απώλεια να επιτευχθεί μέσα από ένα γόνιμο συνδυασμό άσκησης και δίαιτας που να μην σας καταπιέζει, ούτε να σας δημιουργεί στερητικά σύνδρομα.

Επιλέξετε λοιπόν μια διατροφή που θα χαρακτηρίζεται από ισορροπία και μέτρο στη ποσότητα κατανάλωσης, καλό πρωινό με επιλογές όπως το γάλα χαμηλών λιπαρών και το κουάκερ με λίγο μέλι, μεσημεριανό με ψάρι ή κοτόπουλο, σαλάτα λαχανικών με ελαιόλαδο και λίγο ρύζι ή πλιγούρι (δοκιμάστε το με χυμό ντομάτας και θα ξετρελαθείτε), βραδινό με κάποιο σάντουιτς με γαλοπούλα ή τόνο και τυρί, σαλάτα λαχανικών με ελαιόλαδο και ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και βέβαια επιλέξτε ως ενδιάμεσα σνακ, 2 φρούτα εποχής και μια χούφτα ξηρών ανάλατων καρπών. Για πιο ειδικές συστάσεις απαιτούνται και άλλα στοιχεία σας, οπότε μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε διαιτολόγο – διατροφολόγο που θα σας κατευθύνει πιο εξατομικευμένα.

×