Editor's choice
Ήρθε η στιγμή να αποκτήσετε το κερί που θα χαρίσει την τέλεια ατμόσφαιρα στο σπίτι σας -6 για να επιλέξετε!
Tips & Trends
Τα looks του Σαββατοκύριακου: Ιδέες που θα αποσπάσουν τα πιο κολακευτικά σχόλια!
Editor's choice
H Reese Witherspoon θυμήθηκε το 90’s beauty trend που θέλουμε όλες να ξεχάσουμε!
Tips & Trends
The Blazer Season: Πώς θα φορέσεις το αγαπημένο σου blazer με τζιν

Τι να αποφύγεις

Πριν τη πτήση σου είναι προτιμότερο να μην καταναλώσεις τροφές όπως μπρόκολο, φασόλια, αλμυρά σνακ, καθώς και ψωμί, ροδάκινα, πατέ και τηγανιτά φαγητά. Οι παραπάνω τροφές θα προκαλέσουν κατακράτηση υγρών και δυσπεψία.

Τι να προτιμάς

Το πράσινο τσάι, οι μπανάνες, ο ανανάς, τα κρεμμύδια και το σκόρδο, συμβάλλουν στην ομαλή διαδικασία της πέψης. Επιπλέον, το σέλινο θεωρείται χαλαρωτική τροφή, ενώ σύμφωνα με μελέτες τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα πράσινα φυλλώδη μέρη λαχανικών μειώνουν τα επίπεδα του άγχους στον οργανισμό. Μία ώρα πριν από το ταξίδι, μάσησε μια μικρή ποσότητα φρέσκιας ρίζας τζίντζερ, που έχει την ιδιότητα να μειώνει τη ναυτία.

×