Ζώδια
Kάνε έναν Ταύρο…Ταύρο και στο κρεβάτι με ΑΥΤΟ το τρικ!
Διαγωνισμοί
Το δώρο που όλες θέλετε! Κερδίστε τα φανταστικά booties Dukas της φωτογραφίας!
Διαγωνισμοί
Κερδίστε εορταστικά σύνολα για αγοράκια και κοριτσάκια από την εταιρεία Maison Marasil!
Ζώδια
Προβλέψεις Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018
Home / Fitness / Διατροφή / 10 πολύ απλά διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!

10 πολύ απλά διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!

o-woman-scale-facebook

1. Mη σκέφτεσαι τις τροφές που δεν πρέπει να φας: Κάθε φορά που κάνεις δίαιτα ή συγκεκριμένη διατροφή σκέφτεσαι ότι θα ήθελες να φας όλες εκείνες τις τροφές που δεν πρέπει να τρως. Διώξε αυτή τη σκέψη που απλά σε ταλαιπωρεί και φρόντισε να τρως τα πάντα με μέτρο. 

2. Αντικατάστησε τις επεξεργασμένες τροφές με “καθαρές” δηλαδή ανεπεξέργαστες φυσικές τροφές. Δεν είναι μόνο πιο θρεπτικές αλλά και η γεύση τους, όταν πλέον τις συνηθίσεις, είναι πολύ πιο ικανοποιητική. Πες ναι στο αλεύρι ολικής άλεσης, ναι στη βρώμη, ναι στο μέλι, βγάλε από τη διατροφή σου τη λευκή ζάχαρη και το λευκό αλεύρι. Αυτή είναι μια πολύ καλή αρχή.  

giaourti

3. Το γιαούρτι είναι ο καλύτερός σου φίλος: Αντί για κρέμα γάλακτος χρησιμοποίησε γιαούρτι στις διάφορες συνταγές σου, αλλά και στις σάλτσες σου, επιλέγοντας κάποιο με χαμηλά λιπαρά (2% είναι ιδανική επιλογή). 

4. Κατανάλωνε υδατάνθρακες κυρίως το πρωί: Το να βγάλεις τους υδατάνθρακες από τη ζωή σου δεν είναι η καλύτερη λύση. Τρώγοντάς τους νωρίς το πρωί έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου για να τους κάψεις. Μην ξεχνάς πως υδατάνθρακες δεν είναι μόνο τα μακαρόνια, το ρύζι και οι πατάτες, αλλά και τα λαχανικά και τα φρούτα. Κάνε focus στα τελευταία. Μην ξεχνάς πως το αναποφλοίωτο ρύζι ή οι βραστές πατάτες δεν είναι απαγορευτικές τροφές.

SummerSalmonSalad2

5. Βάλε το σωστό ντρέσινγκ στη σαλάτα σου: Τα κρουτόν και οι μαγιονέζες πρέπει να φύγουν από το διατροφικό σου πρόγραμμα. Βάλε στη σαλάτα σου πιο υγιεινά ντρέσινγκ (αγνό παρθένο ελαιόλαδο πάντα με μέτρο, λεμόνι, ξύδι) ώστε να μην παίρνεις θερμίδες χωρίς λόγο. 

6. Μην τηγανίζεις: Ψήσε, βράσε, σώταρε, αλλά μην τηγανίζεις. Τα τηγανητά φαγητά δεν είναι καθόλου υγιεινά. Και έχουν περισσότερες θερμίδες.

7. Πες όχι στα αναψυκτικά: Οι έξτρα θερμίδες και τα χημικά που παίρνεις από τα αναψυκτικά δεν αξίζουν τον κόπο. Αν σου αρέσει το ανθρακικό προτίμησε το ανθρακούχο νερό. Στην αρχή μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να αλλάξεις αυτή τη συνήθεια, αλλά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. 

cm-coffee

8. Πίνε τον καφέ και το τσάι σου χωρίς ζάχαρη: Αντί να γεμίζεις τα ροφήματά σου με ζάχαρη προσπάθησε να τα πίνεις σκέτα για να γλιτώνεις περιττές θερμίδες.  

9. Μαγείρευε μία μερίδα: Αν το να ελέγχεις τι τρως σου είναι δύσκολο μπορείς να μαγειρεύεις μόνο μία μερίδα έτσι ώστε να μην μπαίνεις στον πειρασμό να τρως παραπάνω.  

10. Λίγη πείνα δεν πειράζει: Όταν κάνεις δίαιτα λογικό είναι να νιώθεις και λίγη πείνα που και που. Προσπάθησε να το συνηθίσεις καθώς η ομορφιά, η υγεία και το αρμονικό σώμα θέλουν και κάποιες θυσίες. Μην ξεχνάς πως υπάρχουν πολλές υγιεινές και με λίγες θερμίδες τροφές για να ξεγελάσεις την πείνα σου.

Μια ματιά ακόμα: Αυτά είναι τα γλυκά με τις λιγότερες θερμίδες!

×