Editor's choice
Sparkling nails: Γιατί και το Καλοκαίρι θέλει λάμψη
Star Style
Η Kendall Jenner φοράει το πιο σέξι πρωινό φόρεμα και εντυπωσιάζει!
Μαλλιά
Η Alexa Chung γνωρίζει τι σημαίνει τέλειος, απλός κότσος και σας δίνει τις καλύτερες συμβουλές
Ζώδια
Προβλέψεις Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Το βάρος σου είναι στα χέρια σου μιας και εξαρτάται από τις διατροφικές επιλογές που κάνεις καθημερινά. Για να αποφύγεις να πάρεις κιλά τον πρώτο χρόνο των σπουδών σου προσπάθησε να ακολουθείς τα 11 τιπς που ακολουθούν κάθε φορά που πηγαίνεις για φαγητό..

1. Μην παραλείπεις γεύματα

Προσπαθείς να μειώσεις τις καθημερινές σου θερμίδες παραλείποντας το πρωινό; Το σχέδιό σου θα αποβεί μοιραίο καθώς αυτή σου η απόφαση θα μειώσει το μεταβολισμό σου πράγμα που μπορεί να οδηγήσει στο να πάρεις κιλά. Φάε κάτι ελαφρύ, όπως ένα γιαούρτι ή ένα μπολ με γάλα και δημητριακά.

2. Ένα σνακ με πολλές θερμίδες

Τρώγοντας μόνο 500 θερμίδες επιπλέον να ξέρεις πως σε μία εβδομάδα θα έχει πάρει μισό κιλό. Έτσι, αυτό το ένα επιπλεόν κομμάτι πίτσα ή ένα δεύτερο μπισκότο μπορεί να μη σου φαίνεται πολύ αλλά όλες αυτές οι έξτρα θερμίδες προστίθενται..

3. Έλεγχος μερίδας

Παρατήρησε ποιες είναι οι μερίδες των εστιατορίων έτσι ώστε να ξέρεις πόσο περίπου φαγητό πρέπει να βάζεις στο πιάτο σου.

4. Πρωτεϊνες σε κάθε γεύμα

Ένα μάφιν μπορεί να φαίνεται μία εύκολη λύση για σένα τώρα που δεν έχεις και τη μαμά σου να μαγειρεύει καθημερινά αλλά δεν είναι αρκετό για να σου δώσει όση ενέργεια χρειάζεσαι μέχρι το επόμενο γεύμα σου. Προσπάθησε να βάλεις τη βρώμη ή μία-δύο φέτες ψωμί καθώς και λίγη πρωτεϊνη (αυγά, γιαούρτι, φασόλια ή κρέας) στη διατροφή σου για να έχεις την ενέργεια που χρειάζεσαι καθημερινά.

5. Χαλαρά με το εύκολο φαγητό

Παρόλο που τα μακαρόνια, η πίτσα, τα μπέργκερ, τα σουβλάκια και οι τηγανιτές πατάτες είναι πεντανόστιμες, αυτές οι τροφές που είναι υψηλές σε λιπαρά δεν είναι ιδιαίτερα υγιεινές. Προσπάθησε, λοιπόν, να τις τρως με μέτρο.

6. Μην ξεχνάς τη σαλάτα

Επέλεγε ένα γεύμα την ημέρα να αποτελείται από σαλάτα. Τα λαχανικά δεν έχουν μόνο λίγες θερμίδες αλλά η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ίνες και νερό θα σε βοηθήσουν να μείνεις χορτάτη για περισσότερη ώρα.

7. Επέλεξε την ποικιλία

Θα σου άρεσε να τρως κάθε πρωί ένα μπολ με γάλα και δημητριακά αλλά αν το σώμα σου δεν παίρνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται θα σε οδηγήσει στην αναζήτηση περισσότερου φαγητού με την ελπίδα να πάρει την ενέργεια που του λείπει. Προσπάθησε να επιλέγεις διάφορες τροφές καθημερινά έτσι ώστε να υπάρχει ποικιλία στο πρόγραμμά σου.

8. Απέκλεισε τα αναψυκτικά

Κάθε κουτάκι αναψυκτικού περιέχει περίπου 150 θερμίδες και 40 γραμμάρια ζάχαρη. Πέρα από αυτά δεν έχει καμία διατροφική αξία. Προτίμησε να πίνεις νεράκι που δεν έχει καθόλου θερμίδες και κάνει και πολύ καλό στο σώμα και την επιδερμίδα σου.

9. Συγκεντρώσου στο φαγητό

Το να τρως καθώς διαβάζεις ή βλέπεις τηλεόραση πολλές φορές οδηγεί σε υπερκατανάλωση φαγητού. Όταν τρως γρήγορα ο εγκέφαλός σου δεν προλαβαίνει να καταλάβει ότι έχεις φάει πολύ και έτσι δεν μπορεί να σου δώσει εντολή να σταματήσεις. Κάνε ένα διάλειμμα από την όποια δραστηριότητά σου, συγκεντρώσου στο φαγητό σου και επέτρεψε στο σώμα και το πνεύμα σου να συνειδητοποιήσουν ότι έχεις χορτάσει.

10. Μην το φας μόνο και μόνο επειδή υπάρχει

Έχεις παρατηρήσει ότι πολλές φορές δεν τρως επειδή πεινάς αλλά επειδή υπάρχει φαγητό μπροστά σου. Ρώτα τον εαυτό σου πρώτα αν πεινάει και πράξε ανάλογα. Μην τρως τίποτα μόνο και μόνο επειδή βρίσκεται μπροστά σου.

11. Φάε φρούτα

Μπορεί να σου ακούγεται τρελό αλλά αγόρασε μερικά φρούτα και βάλ’τα στο ψυγείο σου για μία ώρα ανάγκης. Όταν κάποια στιγμή μέσα στη μέρα νιώσεις λιγούρα μπορείς να πάρεις ένα υγιεινό φρουτάκι για να διώξεις την πείνα σου.

Δες επίσης εδώ πώς να χάσεις 6 κιλά τρώγοντας σοκολάτα

×