Μαλλιά
Οι celebrities θα σας πείσουν πως το lob είναι huge trend και η πιο chic επιλογή του Χειμώνα
Tips & Trends
10+1 ιδέες για αστραφτερά looks στις γιορτές! (VIDEO)
Editor's choice
H Victoria Beckham αποκαλύπτει όλα τα αγαπημένα της προϊόντα αλλά και τα μυστικά της καθημερινής ρουτίνας ομορφιάς (video)
Διαγωνισμοί
Μεγάλος διαγωνισμός ΗΒΗ: Τράβηξε μια φωτογραφία το πρωινό σου με ΗΒΗ και πάρε μέρος στον μεγαλύτερο διαγωνισμό!
Home / Fitness / Διατροφή / 6+1 αλλαγές που πρέπει να κάνεις άμεσα για να χάσεις βάρος!

6+1 αλλαγές που πρέπει να κάνεις άμεσα για να χάσεις βάρος!

Όσο συναρπαστικό κι αν είναι το να χάσεις πολλά κιλά για να ξαναχωρέσεις στο αγαπημένο σου τζιν και να νιώθεις πιο ελαφριά και υγιής, η ερώτηση που σου έρχεται πρώτη στο μυαλό είναι «Πως θα χάσω τόσα κιλά;» και καταλήγει να σου φαίνεται τρομακτικό

Πάρε μια βαθιά ανάσα. Το έχεις! Δες 7 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να φτάσεις τον στόχο σου και να διατηρήσεις από ‘κει και πέρα για πάντα τη σιλουέτα σου.

1. Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος είναι σημαντικό να ακολουθείς μία στρατηγική στην οποία θα μπορέσεις να μείνεις πιστή για το υπόλοιπο της ζωής σου. Δεν είναι απλά ένας αγώνας δρόμου, αλλά η νέα σου καθημερινότητα. Η καλύτερη δίαιτα είναι αυτή που μπορείς να κάνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το να υιοθετήσεις μία νέα οπτική για τη διατροφή σου μπορεί να είναι απαιτητικό, αλλά δεν θα πρέπει να βάζει εμπόδια στην κοινωνική σου ζωή ή να σε κάνει να αποφεύγεις ολόκληρες κατηγορίες τροφών.

large-breakfast-bed

2. Μπορείς να ξεκινήσεις με γενικότερες αλλαγές στη διατροφή σου, όπως να ενσωματώσεις περισσότερα λαχανικά στα γεύματά σου και να μην ξεχνάς να τρως πάντα πρωινό.

3. Η απώλεια 1-2 κιλών την εβδομάδα είναι ο γενικός κανόνας που ισχύει ανεξάρτητα από το πόσα κιλά θέλεις να χάσεις. Η αλήθεια όμως είναι ότι όταν μιλάμε για πάνω από 20 κιλά καλό θα ήταν αντί να αγχώνεσαι για το τι θα δείξει η ζυγαριά να εκτιμήσεις τα πλεονεκτήματα που πλέον απολαμβάνεις με την υγιεινή διατροφή, όπως ο καλύτερος ύπνος, η περισσότερη ενέργεια ή η περισσότερη αντοχή. Όλα αυτά είναι σημάδια ότι κάνεις μεγάλη πρόοδο στην υγεία σου, που είναι και ο πρωταρχικός στόχος του να αδυνατίσεις.

4. Το καλό όταν έχεις να χάσεις πολλά κιλά, είναι ότι μπορείς να το καταφέρεις με μικρές αλλαγές στη διατροφή και την άσκησή σου. Προσπάθησε να κινείσαι όσο περισσότερο μπορείς, ακόμα και στο γραφείο. Μην υποτιμάς τα οφέλη του να μιλάς στο τηλέφωνο όρθια ή να παρκάρεις λίγο πιο μακριά από το super market. Αυτά τα μικρά πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

5. Για να χάσεις βάρος πρέπει να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καις την ημέρα, αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις σταδιακά για να δίνεις στον οργανισμό σου την ευκαιρία να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.

WOMAN-WORKOUT-Sling-squat

6. Οι προπονήσεις δύναμης ή αλλιώς τα βάρη είναι οι κατάλληλες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος και να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου. Βάλε στόχο να πηγαίνεις 3-5 ημέρες στο γυμναστήριο ανάλογα με την αντοχή σου.

7. Αγάπησε το σώμα σου. Όσο είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου κάνεις τα πράγματα πιο δύσκολα, ενώ η αυτοπεποίθηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα για να πετύχεις τον στόχο σου. Πολύ απλά κοιτάξου στον καθρέφτη και πες «Αγαπώ το σώμα μου και κάνω το καλύτερο που μπορώ γι’αυτό».

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×