Μακιγιάζ
Lip tint: Μπορείτε να το φορέσετε και πάλι και σας έχουμε τα 5 ωραιότερα!
Tips & Trends
Steal the Look: Σήμερα αντιγράφουμε το casual look της Camila Coelho με ελάχιστο budget
Μαλλιά
Tiger Dailily: Είναι το ωραιότερο hair color trend της Άνοιξης!
Tips & Trends
AYTO το τζιν θα θέλεις να το προσθέσεις άμεσα στην ντουλάπα σου (VIDEO)
Home / Fitness / Διατροφή / Αυτές είναι οι 7 απλές και καθημερινές τροφές που έχουν τη δύναμη των Superfoods!

Αυτές είναι οι 7 απλές και καθημερινές τροφές που έχουν τη δύναμη των Superfoods!

Η αλήθεια είναι πως με τόσες πληροφορίες που δέχεσαι συχνά για τα νέα superfoods που κάνουν την εμφάνισή τους και όλοι ορκίζονται στο πόσο καλό κάνουν, είτε μπερδεύεσαι και τελικά δεν επιλέγεις τίποτα από αυτά για να βάλεις στη διατροφή σου, είτε είναι τόσο περίεργα και άγευστα που απλά δεν σου αρέσουν.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες συνηθισμένες τροφές που μπορεί να μην είναι της… μόδας, αλλά παρέχουν εξίσου σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό σου και σου προτείνουμε να τους δώσεις πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητά σου.

Διάβασε παρακάτω ποιες είναι αυτές και μην χάνεις άλλο πολύτιμο χρόνο. Ήρθε απλά η ώρα να τις αποκτήσεις και να τις γευτείς γιατί πολύ απλά κάνουν απίστευτο καλό στην υγεία σου.

healthy-snack-rye-crackers-cottage-cheese-cucumber-flax-seed-light-wooden-background-57467743

1. Cottage Cheese: Εξαιρετικά υψηλό σε πρωτεΐνη και χαμηλό σε θερμίδες και σάκχαρα. Μπορείς να το προσθέσεις στη σαλάτα σου, να το αλείψεις στα κράκερ σου ή να το φας στο τοστ μαζί με μια φέτα γαλοπούλα.

petaxte-afto-to-ladi-einai-pio-epikindyno-kai-apo-tin-zahari

2. Σογιέλαιο: Περιέχει μόνο 15% ακόρεστα λιπαρά, σε αντίθεση με το ποσοστό των 90% του ελαίου καρύδας. Και αυτή φυσικά η διαφορά είναι πραγματικά τεράστια.

peanutbutter1

3. Φυστικοβούτυρο: Τα φιστίκια είναι πλούσια πηγή Βιταμίνης Ε που είναι αντιοξειδωτική.

Pumpkins.jpg

4. Κολοκύθα: Πλούσια σε Βιταμίνες Α, C, E, B-καροτίνη και χαμηλή σε θερμίδες με 30 θερμίδες/φλιτζάνι.

stafilia-660

5. Χυμός Σταφυλιού: Ο χυμός σταφυλιού είναι αντιοξειδωτικός και παρέχει σχεδόν τα ίδια οφέλη με το κόκκινο κρασί, όπως η μείωση του κινδύνου για θρομβώσεις και η διατήρηση της πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.

cranberry

6. Cranberries: Είναι αντιοξειδωτικά και προστατεύουν από τον καρκίνο, αλλά και από απλές στοματικές ασθένειες.

Apples864x573

7. Πουρές Μήλου: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γλυκαντικό, ενώ παράλληλα είναι πηγή Βιταμίνης C, B-6 και φυτικών ινών.

Τι λες; Σε πείσαμε να εντάξεις τις παραπάνω θαυματουργές τροφές στο διαιτολόγιό σου; Εμείς πάντως ήδη το έχουμε κάνει εδώ και αρκετό καιρό και η αλήθεια είναι πως έχουμε δει μεγάλη διαφορά. Μην χάνεις λοιπόν άλλο χρόνο!

Photo κεντρική: iStock 

Διάβασε ακόμα: 10 τροφές που θα γυρίσουν το χρόνο πίσω!

×