Διατροφή
Οι 5 αγαπημένες διατροφικές συνήθειες της Meghan Markle!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Παστίτσιο λαχανικών με κρέμα μανιταριών
Παιδί
Το παιδί μου παραπονιέται ότι οι συμμαθητές του δεν το κάνουν παρέα! Τι πρέπει να κάνω;
Celebrity News
Φίλιππος Βαρβέρης: Αυτός είναι ο σύντροφος της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου!
Home / Fitness / Διατροφή / Αυτές είναι οι 7 απλές και καθημερινές τροφές που έχουν τη δύναμη των Superfoods!

Αυτές είναι οι 7 απλές και καθημερινές τροφές που έχουν τη δύναμη των Superfoods!

980x

Με τόσες πληροφορίες που δέχεσαι καθημερινά για τα νέα superfoods που βρίσκονται στο προσκήνιο, είτε μπερδεύεσαι και τελικά δεν επιλέγεις τίποτα από αυτά, είτε απλά δεν σου αρέσουν.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες συνηθισμένες τροφές που μπορεί να μην είναι trendy, αλλά παρέχουν εξίσου σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό σου. Διάβασε παρακάτω ποιες είναι αυτές και πρόσθεσέ τες στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

healthy-snack-rye-crackers-cottage-cheese-cucumber-flax-seed-light-wooden-background-57467743

1. Cottage Cheese: Εξαιρετικά υψηλό σε πρωτεΐνη και χαμηλό σε θερμίδες και σάκχαρα.

petaxte-afto-to-ladi-einai-pio-epikindyno-kai-apo-tin-zahari

2. Σογιέλαιο: Περιέχει μόνο 15% ακόρεστα λιπαρά, σε αντίθεση με το ποσοστό των 90% του ελαίου καρύδας.

peanutbutter1

3. Φυστικοβούτυρο: Τα φιστίκια είναι πλούσια πηγή Βιταμίνης Ε που είναι αντιοξειδωτική.

Pumpkins.jpg

4. Κολοκύθα: Πλούσια σε Βιταμίνες Α, C, E, B-καροτίνη και χαμηλή σε θερμίδες με 30 θερμίδες/φλιτζάνι.

stafilia-660

5. Χυμός Σταφυλιού: Ο χυμός σταφυλιού είναι αντιοξειδωτικός και παρέχει σχεδόν τα ίδια οφέλη με το κόκκινο κρασί, όπως η μείωση του κινδύνου για θρομβώσεις και η διατήρηση της πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.

cranberry

6. Cranberries: Είναι αντιοξειδωτικά και προστατεύουν από τον καρκίνο, αλλά και από απλές στοματικές ασθένειες.

Apples864x573

7. Πουρές Μήλου: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γλυκαντικό, ενώ παράλληλα είναι πηγή Βιταμίνης C, B-6 και φυτικών ινών.

Διάβασε ακόμα: 10 τροφές που θα γυρίσουν το χρόνο πίσω!

×