Tips & Trends
Βήμα-βήμα πώς θα χτίσεις ένα αψεγάδιαστο καλοκαιρινό look! (VIDEO)
Μακιγιάζ
Δείτε και αντιγράψτε τις Winnie Harlow και Isabeli Fontana γιατί φόρεσαν τις ωραιότερες, καλοκαιρινές αποχρώσεις στα μάτια
Ζώδια
10 συμβουλές για να επιβιώσεις στη σχέση σου με έναν Ζυγό
Μαλλιά
Fagron Neogen: Νέα φυσική σειρά επανάσταση στην ενδυνάμωση των μαλλιών και την τριχόπτωση!
Home / Fitness / Διατροφή / Αυτές είναι οι 5 τροφές που εξαφανίζουν την πείνα σου!

Αυτές είναι οι 5 τροφές που εξαφανίζουν την πείνα σου!

Μόλις άρχισες δίαιτα και όπως είναι λογικό και επόμενο το σώμα σου δεν έχει συνηθίσει στα νέα δεδομένα; Κάνε λίγη υπομονή και μάθε ορισμένα κόλπα που θα σε βοηθήσουν να μην νιώθεις πείνα μέσα στην ημέρα (ή τη νύχτα!).

Λοιπόν, υπάρχουν 5 τροφές οι οποίες έχουν την ιδιότητα να γεμίζουν το στομάχι σου και να να σε κάνουν να μην σκέφτεσαι καν να τσιμπολογήσεις. Απίστευτο και όμως ισχύει! Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

Το κριθάρι. Είναι ένας υδρογονάθρακας που συνδέεται με το γρήγορο κάψιμο λίπους ενώ μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο Lund στη Σουηδία βρήκε ότι στην πραγματικότητα μειώνει την όρεξη και επίσης τον κίνδυνο για διαβήτη. Βάλτο στις σαλάτες, τις σούπες και στα μαγειρευτά και αντικατάστησε με αυτό το ρύζι και τις πατάτες.

spices-1

Τα καυτερά μπαχαρικά. Αν δεν κουβαλάς στην τσάντα σου καυτερή σος κάρυ όπως η Beyonce, σε ενδιαφέρει να μάθεις ότι οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Purdue βρήκαν ότι το κόκκινο πιπέρι κόβει την πείνα και σε βοηθάει να καις θερμίδες. Δεν χρειάζεται πολύ, μισή κουταλίτσα μέσα στο φαγητό σου είναι ικανή να μπουστάρει το μεταβολισμό σου. Άσε που προσθέτει και γεύση γιατί έχεις κόψει και το αλάτι, σωστά;

To άπαχο κρέας. Είναι η ιδανική επιλογή για σίγουρο αδυνάτισμα και γράμμωση. Μια νέα έρευνα έδειξε ότι αν γεμίζεις το πιάτο σου με καλής ποιότητας άπαχο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό ή κοτόπουλο) σε κάνει να μην πεινάς ανάμεσα στα γεύματα. Όσοι γυμνάζονται εντατικά το τιμούν, κάτι ξέρουν!

almond-milk

Τα αμύγδαλα. Λίγες ώρες μετά το πρωινό θέλεις να βάλεις κάτι στο στόμα σου; Αντιστάσου στον πειρασμό ενός ντόνατ και φάε 5-6 ωμά αμύγδαλα. Απόφυγε όμως τα αλατισμένα αφού το αλάτι θα σου προκαλέσει κατακράτηση υγρών και θα πρηστείς. Θα δεις που θα περάσουν πολλές ώρες μέχρι το στομάχι σου να γουργουρίσει.

Ο σολομός. Με υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνη στον οργανισμό σου βοηθώντας σε να μην πεινάς. Αν σου φαίνεται ακριβή επιλογή, επίλεξε τόνο.

Δείτε ακόμα:

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×