Tips & Trends
Οι αδερφές Kardashian μας δείχνουν τα αγαπημένα τους μαγιό για αυτό το Καλοκαίρι
Μαλλιά
Τα 5 tricks που θα σας χαρίσουν τέλεια hair looks το φετινό Καλοκαίρι!
Τιps μαγειρικής
Βασίλης Καλλίδης: Τρυφερό μοσχαράκι με αρακά και καρότα!
Tips & Trends
5 τρόποι για να φορέσεις τη βερμούδα και να δημιουργήσεις μοναδικά looks!
Στην εμφάνισή του θυμίζει σουσάμι ή λιναρόσπορο, τόσο στο μέγεθος και το σχήμα του και βγαίνει σε λευκές και μαύρες ποικιλίες, ενώ στη γεύση θυμίζει ελαφρά αυτή του καρυδιού. 
Μπορεί να χαρακτηριστεί δικαίως ως σούπερ τροφή, αφού είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, σίδηρου, και ψευδάργυρου. Μία κουταλιά της σούπας θα σου δώσει 3 γραμμάρια ω-3 λιπαρά οξέα, 5 γραμμάρια ινών, 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 78 θερμίδες.
Μπορείς να καταναλώσεις αυτούσιους τους σπόρους σαν σνακ ή να τους ρίξεις στη σαλάτα σου. Η διαιτολόγος Jennifer Hunter, προτείνει να αφήσεις τους σπόρους να μουλιάσουν στο νερό ώστε να τους προσθέσεις σε σούπες ή smoothies, αλλά να μην τους βράσεις γιατί τα καλά λιπαρά χάνονται στις υψηλές θερμοκρασίες. 
Μπορείς να προμηθευτείς τους σπόρους από διάφορα καταστήματα υγιεινής διατροφής ή από το greensplus.com / chia. «Φύλαξε τους σπόρους στο ψυγείο για να διατηρηθούν τα λιπαρά οξέα» συμβουλεύει η Hunter.
×