Ζώδια
Ζώδια και έρωτας: Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν δαγκώνουμε τη λαμαρίνα;
Editor's choice
60’s beauty looks: Επέστρεψαν για να μείνουν!
Διατροφή
9 τέλεια σνακ με χαμηλές θερμίδες για να βάλεις τέλος στις βραδινές λιγούρες!
Μακιγιάζ
Αν οι βλεφαρίδες σας δεν είναι τέλειες τότε κάνετε ένα από τα 4 σημαντικότερα λάθη όταν απλώνετε μάσκαρα
Στην εμφάνισή του θυμίζει σουσάμι ή λιναρόσπορο, τόσο στο μέγεθος και το σχήμα του και βγαίνει σε λευκές και μαύρες ποικιλίες, ενώ στη γεύση θυμίζει ελαφρά αυτή του καρυδιού. 
Μπορεί να χαρακτηριστεί δικαίως ως σούπερ τροφή, αφού είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, σίδηρου, και ψευδάργυρου. Μία κουταλιά της σούπας θα σου δώσει 3 γραμμάρια ω-3 λιπαρά οξέα, 5 γραμμάρια ινών, 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 78 θερμίδες.
Μπορείς να καταναλώσεις αυτούσιους τους σπόρους σαν σνακ ή να τους ρίξεις στη σαλάτα σου. Η διαιτολόγος Jennifer Hunter, προτείνει να αφήσεις τους σπόρους να μουλιάσουν στο νερό ώστε να τους προσθέσεις σε σούπες ή smoothies, αλλά να μην τους βράσεις γιατί τα καλά λιπαρά χάνονται στις υψηλές θερμοκρασίες. 
Μπορείς να προμηθευτείς τους σπόρους από διάφορα καταστήματα υγιεινής διατροφής ή από το greensplus.com / chia. «Φύλαξε τους σπόρους στο ψυγείο για να διατηρηθούν τα λιπαρά οξέα» συμβουλεύει η Hunter.
×