News & Trends
Τα βερνίκια νυχιών που προτιμούν οι celebrities τη φετινή σεζόν!
Άσκηση
Δες την ιδανική άσκηση για σένα, σύμφωνα με τον σωματότυπό σου!
DIY
Δείτε πως θα αποκτήσετε το glowing summer make up look της Rosie Huntington-Whiteley (video)
Ιδέες Διακόσμησης
2 πανεύκολοι τρόποι για να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει υπέροχα!
Στην εμφάνισή του θυμίζει σουσάμι ή λιναρόσπορο, τόσο στο μέγεθος και το σχήμα του και βγαίνει σε λευκές και μαύρες ποικιλίες, ενώ στη γεύση θυμίζει ελαφρά αυτή του καρυδιού. 
Μπορεί να χαρακτηριστεί δικαίως ως σούπερ τροφή, αφού είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών, ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, σίδηρου, και ψευδάργυρου. Μία κουταλιά της σούπας θα σου δώσει 3 γραμμάρια ω-3 λιπαρά οξέα, 5 γραμμάρια ινών, 3,5 γραμμάρια πρωτεΐνης και μόλις 78 θερμίδες.
Μπορείς να καταναλώσεις αυτούσιους τους σπόρους σαν σνακ ή να τους ρίξεις στη σαλάτα σου. Η διαιτολόγος Jennifer Hunter, προτείνει να αφήσεις τους σπόρους να μουλιάσουν στο νερό ώστε να τους προσθέσεις σε σούπες ή smoothies, αλλά να μην τους βράσεις γιατί τα καλά λιπαρά χάνονται στις υψηλές θερμοκρασίες. 
Μπορείς να προμηθευτείς τους σπόρους από διάφορα καταστήματα υγιεινής διατροφής ή από το greensplus.com / chia. «Φύλαξε τους σπόρους στο ψυγείο για να διατηρηθούν τα λιπαρά οξέα» συμβουλεύει η Hunter.
×