Tips & Trends
Δες πώς να φορέσεις μέσα στον Αύγουστο τη Νο1 απόχρωση του Φθινοπώρου! (VIDEO)
Editor's choice
Η Ashley Graham αποκαλύπτει τις ατέλειες στο σώμα της περνώντας ένα σημαντικό μήνυμα σε όλες εσάς!
Επιδερμίδα
Το stick που θα χαρίσει τέλεια όψη στην επιδερμίδα σας με τον ευκολότερο τρόπο!
Παιδί
Αυτοί είναι λόγοι που τα παιδιά χρειάζονται τόσο πολύ ένα χώρο αποκλειστικά δικό τους!
Home / Fitness / Διατροφή / Fay’s Food Diary 23/6: Ελαφριά γεύματα

Fay’s Food Diary 23/6: Ελαφριά γεύματα

Κορίτσια μου καλημέρα

Μια υπέροχη εβδομάδα έφτασε στο τέλος της και ακόμα το μυαλό μου βρίσκεται στην μαγευτική Χινίτσα. Το Πρω1νό φόρεσε τα… καλοκαιρινά του και όλοι μαζί ταξιδέψαμε μακριά από το πλατό για να σας μεταφέρει λίγη δροσιά και εικόνες καλοκαιριού. Οι πειρασμοί ήταν πολλοί όμως κατάφερα να παραμείνω πιστή στην διατροφή μου επιλέγοντας πρωτεΐνη και σαλάτες για τα κυρίως γεύματά μου και φρούτα για τα ενδιάμεσα σνακ. Ελάτε όμως να πάρετε μια… γεύση από την διατροφή μου τις 5 αυτές ημέρες που περάσαμε στο Πόρτο Χέλι…

mesimeriano hinitsa

Η μέρα ξεκινούσε με ομελέτα από ασπράδια και λίγη γαλοπούλα και έναν φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι. Είναι ένα θρεπτικό πρωινό, γεμάτο πρωτεΐνη και βιταμίνη C που δίνει ενέργεια και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό από την αρχή της ημέρας. Μερικές γουλιές από τον freddo cappuccino μου (με λίγη μαύρη ζάχαρη) και η μέρα ξεκινούσε όμορφα!

MESIMERIANO XINITSA

Το μεσημέρι επέλεγα κυρίως ψάρι με άφθονη πράσινη σαλάτα. Το ψάρι είναι πολύ ελαφρύ και θρεπτικό, ιδανικό για το μεσημέρι, ιδιαίτερα τώρα που με την ζέστη το σώμα μας χρειάζεται ενέργεια αλλά από ελαφριά γεύματα.fay PRASINO milo xinitsa

Ανάμεσα στα γεύματα, ένα δροσερό φρούτο (κυρίως μήλο) ήταν αρκετό για να σβήσει την αίσθηση της πείνας αμέσως και να με γεμίσει ενέργεια μέχρι το δείπνο.

VRADINO HINITSA

Το βράδυ επέλεγα ανάμεσα στο κοτόπουλο και το άπαχο μοσχάρι και πάλι με άφθονη πράσινη σαλάτα. Να θυμάστε κορίτσια μου, όταν επιλέγετε πρωτεΐνη και σαλάτα για τα γεύματά σας δεν υπάρχει περιορισμός. Αυτό είναι το καλό της συγκεκριμένης διατροφής. Μπορείτε να φάτε μέχρι να νιώσετε πως χορτάσατε ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως θα φάτε και δύο ή και τρία φιλέτα κοτόπουλο για παράδειγμα. Μάλιστα, επιλέγοντας καθαρές πρωτεΐνες και πράσινες σαλάτες, δίνετε στον οργανισμό σας όλα εκείνα που χρειάζεται χωρίς να του στερείτε τίποτα αλλά και χωρίς να τον επιβαρύνετε, πράγμα πολύ σημαντικό τώρα το καλοκαίρι.

Συνεχίζουμε λοιπόν δυναμικά καθώς έμεινε λίγος ακόμη καιρός για τις καλοκαιρινές μας διακοπές!

XXX

Φαίη

×