Editor's choice
Milan Fashion Week SS 2021: Τα ωραιότερα beauty looks!
Τιps μαγειρικής
Πέτρος Συρίγος: Λαχταριστοί μεξικάνικοι λουκουμάδες (churros)!
Star Style
Girl Boss: Η Φαίη μας δείχνει 6 office looks που θα αναβαθμίσουν 100% την εμφάνισή σου στο γραφείο!
Μαλλιά
Θέλετε να κάνετε μια αλλαγή; Δείτε το νέο κούρεμα της Catherine Zeta-Jones!
Home / Fitness / Διατροφή / Πεινάς όλη την ώρα; Κάνε αυτό το τεστ και κόψε τις λιγούρες …μαχαίρι!

Πεινάς όλη την ώρα; Κάνε αυτό το τεστ και κόψε τις λιγούρες …μαχαίρι!

Πολύς κόσμος παίρνει κιλά όχι επειδή δεν τρέφεται σωστά με υγιεινά γεύματα αλλά επειδή όλη τη διάρκεια της ημέρας τσιμπολογάει. Για να μην πούμε για το βράδυ όπου λέμε ναι σε πειρασμούς που έχουν πολλές θερμίδες και αμέσως μετά το μετανιώνουμε. Αυτές οι κακές συνήθειες λοιπόν είναι που μας κάνουν να παίρνουμε βάρος.

Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους νιώθουμε πείνα συνεχώς. Ο πιο σημαντικός από αυτούς είναι η μανία που μας πιάνει και λιγουρευόμαστε διάφορα τρόφιμα που συνήθως δεν είναι υγιεινά.

Κάνε το τεστ του κοτόπουλου! 

Αν έχεις φάει το μεσημεριανό σου και μετά από λίγη ώρα νιώθεις ότι πεινάς πάλι, τότε κάτι πάει λάθος. Ένας έξυπνος τρόπος για να καταλάβεις τι πραγματικά συμβαίνει είναι να κάνεις το τεστ του κοτόπουλου.

Τι σημαίνει αυτό; Σκέψου αν θα μπορούσες να φας ένα κομμάτι κοτόπουλο για να καλύψεις την πείνα σου. Αν δεν μπορείς τότε δεν πεινάς πραγματικά. Ξεγέλασε το συναίσθημα που νιώθεις και μην πέσεις με τα μούτρα στις σοκολάτες και στα μπισκότα. Φτιάξε ένα τσάι με μια κουταλιά μέλι, πιες το και να είσαι σίγουρη πως η πείνα σου θα περάσει αμέσως.

View this post on Instagram

Who wants to join me eating this summer HEALTHY Cake? Happy Tuesday😍😍 BUBBLE GUM Choco Cheesecake (NO SUGAR, gluten free) 🦄 💫 Yes I put all summer berries together and it literally tastes like a sweat and sour bubble gum😂😂😂 probably it is all thanks to red currants🙌🙌💗💗💗 kisses my Beautiful🌈🌈🌈😘 🍭BUBBLE GUM Choco Cheesecake (NO SUGAR, gluten free) 18 cm -1 cup oat flour -1 cup grated almonds -1/4 cup maple syrup – 3 tbsp cocoa – pinch of Himalayan salt – 2 spoons of coconut oil – a little water Mix all and put it to fridge ( min 30 min) . Filling – 1/2 cup of red currants – 1/2 cup mixed summer berries – 1 cup of thick yoghurt of your choice – 1 spoon of cashew butter ( optional) – 1 tbsp Berrylicious Blend and 1 spoon Pink Pithaya @unicornsuperfoods 🦄 – 1 tbsp of tapioca flour – 1 tbsp of agar agar Blend fruits. Mix all ingredients and boil it for 1 minute. Wait until room temperature and pour it to the base. Leave in the fridge for a few hours. . _________________________________ Pyszne ciacho w letnim klimacie, to totalny sztosik🤩🤩🤩 Cudownego wtorku😀😀 a dzis wpada fit Sernik GuMa balonowa ( bez cukru)😀😀 buziaki Piekna 😘 . . . . . . . . #healthyeating #baking #healthybreakfast #breakfast #cleaneating #plantbased #superfoods #tart #zdrowo #berries #foodie #vegan #veganfoodshare #cakes #foodglooby #fitness #wellness #cleaneating #zdrowejedzenie #superfood #veganfood #cleanliving #bestofvegan #breakfastbowl #veganfoodspot #ciasto #cheesecake #eatfresh #eathealthy #oatmeal

A post shared by Agnieszka Wojciechowska (@mrs_kitchen_fairy) on Aug 25, 2020 at 10:42am PDT

Αυτή την τεχνική ακολουθεί γνωστή διαιτολόγος στη Νέα Υόρκη και μάλιστα η ίδια λέει: “Αν δεν πεινάς για ένα κομμάτι κοτόπουλου ή για πρωτεΐνη τότε δεν πεινάς πραγματικά”.

Αν καταφέρεις  να καταπολεμήσεις αυτό που νιώθεις και την αίσθηση που σε πιάνει για γλυκό να είσαι σίγουρη πως  μετά από λίγη ώρα δεν θα τη νιώθεις πια.

Φυσικά, μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις κάποια υγιεινά γλυκά ή να βρεις κάποια σνακς που είναι με λίγες θερμίδες και θα καλύψουν την «πείνα» σου.

Διαβάστε ακόμα: H διαιτολόγος της Kim Kardashian αποκαλύπτει τα μυστικά της για τέλειο σώμα!

Υπάρχει ένα λαχανικό που ίσως δεν το γνωρίζεις και είναι η πιο υγιεινή τροφή ever!

Cindy Crawford: Αποκάλυψε τη μυστική συνταγή για το smoothie που τη βοηθάει να παραμένει υγιής και όμορφη!

×