Μαλλιά
Η Φαίη μας υιοθέτησε το πιο chic hair trend της σεζόν!
Tips & Trends
H Avani είναι μια από τις top Tik Tokers στον κόσμο και διαθέτει απίστευτο στιλ
Μαλλιά
Φριζάρισμα: Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να το αποφύγετε!
Άσκηση
Διάδρομος γυμναστικής: Τρία τέλεια τρικ για να χάνεις ακόμα περισσότερες θερμίδες!
Home / Fitness / Διατροφή / Κάνεις δίαιτα; Να τι να προσέξεις…

Κάνεις δίαιτα; Να τι να προσέξεις…

Όσο ελκυστική και αν σου ακούγεται η ιδέα της γρήγορης απώλειας βάρους, θα πρέπει να είσαι προσεκτική με τις δίαιτες που ακολουθείς καθώς είναι ικανές να προκαλέσουν μεγαλύτερα προβλήματα απ’ όσα καλούνται να λύσουν. Η Kayla Itsines σε συμβουλεύει σχετικά με τις παρενέργειες που μπορεί να έχει μία εξαντλητική δίαιτα που βασίζεται σε ανθυγιεινούς περιορισμούς.

Αφυδάτωση
Η γρήγορη απώλεια βάρους συνήθως οφείλεται στην αποβολή των υγρών και όχι στην μείωση του σωματικού λίπους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις το νούμερο στη ζυγαριά να μικραίνει αλλά στην ουσία δεν θα έχεις χάσει τα περιττά κιλά. Επιπλέον η αποβολή μεγάλου όγκου υγρών από το σώμα σου μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση με επικίνδυνες συνέπειες για την υγεία του οργανισμού σου.

arthro_2_6

Στρές
Η ξαφνική απώλεια κιλών μπορεί να επηρεάσει και ορμονολογικά τον οργανισμό σου, αυξάνοντας την παραγωγή κορτιζόλης (ορμόνη του στρες). Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έντονους πονοκεφάλους, διαταραχή ύπνου, ακμή ή ακόμα και μεταβολή του εμμηνορρυσιακού κύκλου.

stress-640x400

Μείωση μυϊκού τόνου
Η έλλειψη επαρκούς ποσότητας φαγητού στο διατροφολόγιό σου, θα οδηγήσει το σώμα σου σε αναζήτηση εναλλακτικών πηγών ενέργειας, όπως ο μυικός ιστός, κάτι που θα μειώσει τη μυϊκή σου μάζα και θα σου προκαλέσει ατονία επιβραδύνοντας τα αποτελέσματα της προπόνησης.

bigstock-Tired-Woman-Sweating-After-Run-52155052

Διάβασε ακόμα: Αυτές είναι οι τάσεις στη γυμναστική για το 2018!

×