Ζώδια
Ζώδια και φιλία: Μπορείτε να γίνετε κολλητοί μετά το τέλος της σχέσης σας;
Μαλλιά
Αν θέλετε μια μικρή αλλαγή στα μαλλιά σας που θα τα φωτίσει πρέπει να δείτε το νέο look της Mandy Moore!
Διατροφή
Έφαγες και πεινάς ακόμα; Αυτές είναι οι φανταστικές τροφές που μειώνουν τις λιγούρες και αδυνατίζουν!
Μαλλιά
Στο Hollywood τον τελευταίο καιρό υιοθετούν το ωραιότερο 60’s hair look που απ’ ότι φαίνεται θα είναι το νέο bob!
Home / Fitness / Διατροφή / Κεφάλαιο πρωινό: 10 τέλειες επιλογές με μόλις 250 θερμίδες!

Κεφάλαιο πρωινό: 10 τέλειες επιλογές με μόλις 250 θερμίδες!

Το έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και είναι απόλυτα λογικό και φυσικό μετά την διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός σου να χρειάζεται ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας -ξέρουμε πως οι υποχρεώσεις σου είναι πολλές και σπιντάρεις για να καταφέρεις να τις τακτοποιήσεις όλες.

Ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό που αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και τροφές με βιατμίνες είναι ιδανικό για να ξεκινήσει η ημέρα σου με τον ωραιότερα και πιο υγιεινό τρόπο.

Εμείς, λοιπόν, ψάξαμε, βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε 10 ιδέες για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες κατάλληλο για την δίαιτα σου -ναι, δε θέλουμε να χαλάσεις τη διατροφή σου, αφού σε λίγο καιρό θα έχουμε Καλοκαίρι, όσο κι αν ο καιρός δεν μας βοηθάει και θα βγεις στην παραλία φορώντας μόνο το μαγιό σου. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. Γιαούρτι 2% με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρέσκα φρούτα
01.-Γιαούρτι-Αποξηραμ να-Φρούτα

2. Γάλα ή γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα -για έξτρα νοστιμιά προσθέστε ξηρούς καρπούς ή φρούτα εποχής
Blackberry-Pie-Overnight-Oats-5

3. Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα είναι ότι πρέπει -συνοδέψτε το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκάλι
17943-eggs-new-590_b

4. Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως και κανέλα – αν θέλετε προσθέστε και μια χούφτα ανάλατα και ωμά αμύγδαλα ή διαφορετικά κρατήστε τα για το δεκατιανό σας
Βρώμη - πρωινό

5. Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά – την φτιάχνετε σε αντικολλητικό τηγάνι προσθέτοντας μια κουταλιά ελαιόλαδο + 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι
fca7f43502c246e09719369a1a6fefe3

6. Ρυζόγαλο με καστανή ζάχαρη και κανέλα
shutterstock_83710267

7. Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και 10 αμύγδαλα ωμά και ανάλατα
636177915824982079

8. Smoothie με γιαούρτι ή γάλα αμυγδάλου με φρέσκα φρούτα εποχής
smoothies4
9. Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ή μέλι και μια χούφτα καρύδια
polisporo-pswmi-olikis-alesews-taxini-meli-amygdala-gala
10. 3 παξιμαδάκια κριθαρένια με μαρμελάδα και μύρτιλλα
paksimadakia-kritharenia-ladi-marmelada-cottage-ntomata

Διαβάστε ακόμα:

Δες ακόμα: Έτσι θα αποκτήσεις τα τέλεια πόδια της Alessandra Ambrosio -βίντεο!

3 απλές ασκήσεις για σέξι πλάτη!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

×