Food&Living
Κέικ βανίλιας – σοκολάτας από τον Δημήτρη Μακρυνιώτη
Food&Living
Ραβανί από τον Δημήτρη Μακρυνιώτη
Food&Living
Μπεν μαρί: Πέντε tips που πρέπει να γνωρίζεις!
Νέα
Λασκαράκη-Σουλτάτος: Δείτε το σχόλιο της ηθοποιού για τον σύντροφό της στο Instagram
Home / Fitness / Διατροφή / Khloe Kardasian: Έτσι έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης!

Khloe Kardasian: Έτσι έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης!

khloe-kardashian-800-10

Είναι γεγονός ότι αφού νίκησε τη μάχη με το βάρος της, η Khloe Kardasian έχει κάνει την υγιεινή διατροφή και την γυμναστική αναπόσπαστα κομμάτια της καθημερινότητάς της. Αυτή η συνήθεια δεν άλλαξε και μετά τη γέννηση της κόρης της, καθώς ακολουθώντας ισορροπημένη διατροφή, φτωχή σε υδατάνθρακες, κατάφερε να χάσει και όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης!!

Δες παρακάτω τι περιλαμβάνει η διατροφή που σε συνδυασμό με άσκηση, θα σε βοηθήσει να χάσεις τα παραπάνω κιλά, ενώ θα σου παρέχει και την ενέργεια που χρειάζεσαι χωρίς να πεινάς!

Πριν την πρωινή γυμναστική:
Μια κ.σ. μαρμελάδα και μία κ.σ. φυστικοβούτυρο

Μετά τη γυμναστική:
Δύο αβγά, 1 φλιτζάνι βρώμης με λίγο νερό και 1 φλιτζάνι φρέσκα φρούτα

Δεκατιανό:
Δύο φρούτα

Μεσημεριανό:
113 γρ. ψητό στήθος κοτόπουλου με 113γρ. γλυκοπατάτα ή μισό φλιτζάνι λευκό ρύζι και μια σαλάτα με λαχανικά υψηλά σε σίδηρο (σπαράγγια, μπρόκολο, μαρούλι, σπανάκι, παντζάρια) με ξίδι και λίγο λάδι.

Απογευματινό σνακ:
Φρούτα, ξηρούς καρπούς και τοματίνια.

Βραδινό:
113 γρ. γλυκοπατάτα και 226γρ. ψάρι

Επιδόρπιο:
Φρούτο

Khloe-Kardashian-Good-American-Bodysuits-Collection-1

Όπως η ίδια αναφέρει: «Είναι πιο εύκολο απ’ ό,τι ακούγεται να την ακολουθείς. Έχει πολλή πρωτεΐνη, οπότε μπορώ να τα δώσω όλα στο γυμναστήριο. Το καλύτερο είναι όμως ότι δεν είμαι ποτέ πεινασμένη γιατί συνέχεια τρώω!».

Διαβάστε ακόμα: Khloe Kardashian: Δείτε το σώμα της ένα μήνα μετά τον τοκετό

×