Μόδα
Η Emily Ratajkowski υιοθετεί 2 από τις πιο hot τάσεις του Καλοκαιριού!
Μαλλιά
H Naomi Watts με το τελευταίο της look δίνει μαθήματα hairstyle!
Ζώδια
Προβλέψεις Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019
Μακιγιάζ
Το φετινό Καλοκαίρι θα αποκτήσετε το χρωματιστό eye look με τον ευκολότερο τρόπο
Home / Fitness / Διατροφή / Μπήκε ο Ιούνιος κι ακόμα να χάσεις τα επιπλέον κιλά; 4 tips για να ξεκολλήσει η ζυγαριά!

Μπήκε ο Ιούνιος κι ακόμα να χάσεις τα επιπλέον κιλά; 4 tips για να ξεκολλήσει η ζυγαριά!

Θες να χάσεις επιτέλους τα επιπλέον κιλά; Προσπαθείς καιρός αλλά δεν έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανένα πρόβλημα. Σου έχουμε 4 θαυματουργά tips που θα κάνουν γη ζυγαριά σου να ξεκολλήσει. Διάβασέ τα παρακάτω: 

1. Φάε ένα γλυκό μαζί με το πρωινό σου. Ένα muffin, ένα μικρό κέικ, γιαούρτι με μαρμελάδα, κάτι που θα σου δώσει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας και θα περιορίσει τις βραδινές λιγούρες. Και μην στεναχωριέσαι για τις θερμίδες, αφού μέχρι το βράδυ θα τις έχεις κάψει.

goals-beauty-girl-body-Favim.com-4133032

2. Κόψε το φαγητό σε μικρά κομμάτια και μάσα καλά. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο , αλλά τρώγοντας το φαγητό σε πολλές μικρές θερμίδες ξεγελάς τον εγκέφαλο σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να χορτάσεις πιο γρήγορα και να νιώθεις πλήρης για πολλή ώρα. Μια άλλη συμβουλή είναι να μασάμε καλά την τροφή. Η σωστή διαδικασία του φαγητού βοηθά και σε μια πιο σωστή διαδικασία της πέψης.

3. Πιες ζεστό νερό και όχι από το ψυγείο. Σύμφωνα με έρευνες, ένα ποτήρι ζεστό νερό από τη βρύση πριν το φαγητό όχι απλά σε ξεδιψά περισσότερο αλλά και σε βοηθά να χορτάσεις πιο γρήγορα, που σημαίνει να καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες και να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές γευμάτων.

4okiac-l-610x610-swimwear-summer-swimsuit-orange-sexy-bikini-sexy+bikini-body-model-beach-polyester-pink-coral-bikni-bikini-bikini+bottoms-flat+stomach-blonde+hair-style-bikini+set-cute-girly-chic-

4. Ξέχνα τα 3 μόνο γεύματα την ημέρα.Όσο οξύμωρο και αν ακούγεται, η κατανάλωση πολλών γευμάτων μέσα στην ημέρα θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου και θα κάψει περισσότερες θερμίδες. Φυσικά, δεν εννοούμε παχυντικά και λιπαρά φαγητά, αλλά τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και το άπαχο κρέας. Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να τρώμε κάτι κάθε 3 1/2 ώρες προκειμένου να δίνουμε συνέχεια ενέργεια στον οργανισμό μας αυξάνοντας τις καύσεις, αλλά και να μην αφήνουμε τον εαυτό μας να πεινάει, κάτι που μπορεί να μας οδηγήσει σε ενεξέλεγκτη κατανάλωση τροφής.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×