Tips & Trends
Οι τσάντες που θα θέλεις να έχεις στην γκαρνταρόμπα σου πριν μπει ο Οκτώβρης
Tips & Trends
H knit συλλογή των Zara κοντεύει να «ρίξει» το ίντερνετ και τη θέλουμε όλη στην ντουλάπα μας
Μαλλιά
Emmy Awards 2021: Τα μυστικά πίσω από το πολυσυζητημένο bob haircut της Elizabeth Olsen
Τιps μαγειρικής
Back to school: Οι πιο γρήγορες και νόστιμες μπάρες δημητριακών που υπάρχουν -ΒΙΝΤΕΟ!
Home / Fitness / Διατροφή / Να φας τσουρέκι ή κουλουράκια το Πάσχα; Το απόλυτο crash test!

Να φας τσουρέκι ή κουλουράκια το Πάσχα; Το απόλυτο crash test!

Το τσουρέκι και τα κουλουράκια είναι χωρίς καμία αμφιβολία τα δύο κορυφαία γλυκά αυτών των ημερών. Εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε το απόλυτο crash test για να σας δείξουμε ποιο πρέπει να φάτε περισσότερο το Πάσχα -ναι, αυτές τις ημέρες η διατροφή μας χαλαρώνει και λέμε ευκολότερα ΝΑΙ σε πειρασμούς.

Από την επόμενη εβδομάδα όμως θα ξεκινήσουμε ξανά το πρόγραμμά μας γιατί σε λίγο καιρό τα μέτρα θα χαλαρώσουν και θα βάλουμε επιτέλους το μαγιό μας και θα βγούμε στην παραλία για να κάνουμε το πρώτο μας μπάνιο -Δεν φαντάζεστε πόσο γρήγορα θα χαλαρώσουν τα μέτρα και έρθει αυτή η στιγμή.

Ας ξεκινήσουμε από το νόστιμο τσουρεκάκι:

Σε 100 γραμμάρια έχει 386 θερμίδες.

Το μαχλέπι του διαθέτει χωνευτικές και τονωτικές ιδιότητες λόγω της κουμαρίνης και άλλων ουσιών που περιέχει.

Η μαστίχα του κάνει καλό στο στομάχι, έχει αντισηπτικές ιδιότητες και βοηθάει στην επούλωση πληγών.

Η μαγιά του είναι πλούσια σε χολίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, τονώνει το νευρικό σύστημα και το μεταβολισμό ενώ το μαγνήσιο και το χρώμιο βοηθούν στο μυικό σύστημα και στη ρύθμιση του σακχάρου.

Τα κουλουράκια τώρα:

Σε 100 γραμμάρια έχουν 374 θερμίδες.

Χάρη στο ελαιόλαδό τους είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε.

Το αλεύρι τους βοηθά στο μεταβολισμό, στην ενίσχυση της μνήμης και της διαύγειας χάρη στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που έχει.

Είναι πλούσιο σε ζάχαρη που συνδέεται με καρδιαγγειακά, καρκίνο, παχυσαρκία και περιοδοντικές ασθένειες.

Συμπέρασμα του crash test: Δεν πειράζει να τρως ένα κουλουράκι ή μια φέτα τσουρέκι το πρωί με τον καφέ ή το γάλα σου αλλά οφείλεις να είσαι προσεκτική στην κατανάλωσή τους καθώς θα σε γεμίσουν θερμίδες και λιπαρά. Και φυσικά αυτό είναι κάτι που καμία μας δεν το θέλει. Έτσι δεν είναι κορίτσια;

Μια ματιά ακόμα σε άλλα τέλεια θέματα:

Μένουμε σπίτι: 10 απλά και τέλεια tips που θα σε βοηθήσουν να βγάλεις τη ζάχαρη από τη ζωή σου!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

×