Διατροφή

Ο απόλυτος οδηγός καλής διατροφής για το καλοκαίρι: Ξεκινήστε ΤΩΡΑ και αποκτήστε το σώμα των ονείρων σας!

Όταν το θερμόμετρο ανεβαίνει κατακόρυφα και τα ρούχα περιορίζονται, τότε αυτόματα αρχίζετε να ανησυχείτε για τις διατροφικές επιλογές σας και το σώμα σας. Για να σας βοηθήσουμε να τις ξεπεράσετε όλες και να μην αρχίσετε μια δίαιτα express που μόνο κακό θα σας κάνει, σας ετοιμάσαμε έναν σούπερ καλοκαιρινό οδηγό γεμάτο με εύκολα και αποτελεσματικά tips που θα αλλάξουν πραγματικά το σώμα σας.

Πρωινό

Είναι απαραίτητο να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα θρεπτικό πρωινό που θα σας δώσει την απαιτούμενη ενέργεια ώστε να μην πεινάτε και να μην είστε επιρρεπείς σε τσιμπολογήματα! Αν έχετε χρόνο, αντί για κλασικές επιλογές, όπως το τοστ και τα βραστά αβγά, πείτε ναι σε… gourmet απολαύσεις, όπως τέλεια pancakes ολικής άλεσης με μύρτιλλα φράουλες και μέλι. Θα χρειαστείτε αλεύρι ολικής άλεσης, βρώμη, baking powder, μαγειρική σόδα, λίγο αλάτι, γάλα χωρίς λιπαρά, 2 ασπράδια αβγών, μαύρη ζάχαρη και λίγο ελαιόλαδο. 

Αν πάλι θέλετε κάτι γρήγορο γιατί ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα Κεφίρ της Μεβγάλ μαζί με δημητριακά ολικής άλεσης. Περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και βιταμίνες Α, Β και D και προσφέρει ό,τι ακριβώς και το γάλα. Εκτός από το κλασικό Κεφίρ μπορείτε να το βρείτε σε φράουλα με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, μόνο με 1,3% λιπαρά και Κεφίρ λεμόνι με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, μόνο με 1,3% λιπαρά.

μεβγαλ 3faysbook

Μεσημεριανό

Ετοιμάστε ένα ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα και αποφύγετε τα τηγανητά και τα λιπαρά φαγητά, με σάλτσες και μπαχαρικά, που είναι πολύ πιθανόν να σας προκαλέσουν φουσκώματα και δυσφορία. Επιλέξτε κοτόπουλο, ψάρι ή μια μερίδα θαλασσινά μαζί με μια δροσερή σαλάτα εποχής με ελαιόλαδο. Εναλλακτικά ενδώστε σε μια αραβική πίτα γαλοπούλας, τόνου ή σολομού με λαχανικά, ή σε μια τονοσαλάτα με πλιγούρι ή κινόα.

Βραδινό

Εκμεταλλευτείτε τη μεγάλη ποικιλία λαχανικών και φρούτων που ευδοκιμούν το καλοκαίρι και δώστε τους πρωταγωνιστική θέση στο βραδινό σας γεύμα. Μια δροσερή σαλάτα με πρωτεΐνη, ή μια παγωμένη φρουτοσαλάτα είναι οι ιδανικές επιλογές. Εναλλακτικά σας προτείνουμε το Αριάνι της Μεβγάλ, ένα υγιεινό αναψυκτικό που είναι σαν ρευστό γιαουρτοποτό. Δροσιστικό, ελαφρύ, εύπεπτο και πολύ υγιεινό.

μεβγαλ19faysbook

Σνακ (Ανάμεσα στα γεύματα)

Για να καταπολεμήσετε το αίσθημα της πείνας που θα έχετε ανάμεσα στα γεύματα, σας προτείνουμε να έχετε πάντα μαζί σας μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς, μια μπάρα δημητριακών, ένα φρούτο ή ένα Ξινόγαλο της Μεβγάλ. Παράγεται αποκλειστικά από ελληνικό, φρέσκο γάλα, με μόλις 1,5% λιπαρά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή άλλων γλυκαντικών ουσιών και αποτελεί ένα φυσικό, υγιεινό και πολύ θρεπτικό ρόφημα.

μεβγαλ 4

Παγωτά

Όσο προσηλωμένες και να είστε στη διατροφή σας, σίγουρα θα έρθει η στιγμή που θα…. βρεθείτε τετ α τετ με ένα ψυγείο γεμάτο παγωτά. Δεν πρέπει όμως από τη στέρηση να κυλήσετε σε θερμιδικές βόμβες, αλλά να επιλέξετε με σύνεση μια γρανίτα ή ένα δροσιστικό παγωτό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη και λιπαρά.

Αλκοόλ 

Η αλήθεια είναι πως η υγιεινή διατροφή δεν συμβαδίζει με το αλκοόλ. Για να αποφύγετε να γεμίσετε με περιττές θερμίδες, παραγγείλετε μόνο ένα ποτό και φροντίστε να το πιείτε όσο πιο αργά γίνεται. Αν πάλι δεν μπορείτε να βάλετε αυτό το μέτρο στον εαυτό σας, μειώστε τις εξόδους σας. Καλέστε τους φίλους σας στο σπίτι σας και ζητήστε τους να μην φέρουν μαζί τους αλκοόλ.

Γνωρίστε αναλυτικά όλα τα προιόντα της Μεβγάλ, κάνοντας κλικ ΕΔΩ.