Ζώδια
Έτσι θα καταστήσετε τον άνδρα Σκορπιό…στο κρεβάτι!
Μαλλιά
H Irina Shayk στην πρώτη της εμφάνιση μετά το χωρισμό είχε το ωραιότερο updo ever
Παιδί
Παιδικά “τικ”: Θα πρέπει τελικά να ανησυχούν τους γονείς, ή όχι;
Μακιγιάζ
Οι 10 καλύτερες mascara ever σύμφωνα με τους celebrity make up artists!
Home / Fitness / Διατροφή / Όχι πια ζάχαρη στα γλυκά σου! Δες πως θα τα φτιάξεις τέλεια και χωρίς θερμίδες

Όχι πια ζάχαρη στα γλυκά σου! Δες πως θα τα φτιάξεις τέλεια και χωρίς θερμίδες

Ο γλυκαιμικός δείκτης της κατεργασμένης ζάχαρης μπορεί να αυξήσει επικίνδυνα τα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα σου, να προκαλέσει προβλήματα με την ενέργειά σου, αλλά και να γεμίσει τη δίαιτά σου με πολλές περιττές θερμίδες. Τι εναλλακτικές έχεις λοιπόν για να απολαμβάνεις γλυκές γεύσεις χωρίς ενοχές;

chocolate-peanut-butter-cup-cookies

Η στέβια, είναι γλυκαντικό με γλυκαιμικό δείκτη 0. Μπορείς να την δοκιμάσεις ως εναλλακτική λύση στα ροφήματα και τη διατροφή σου, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να κάνεις μία μικρή υποχώρηση στη γεύση.

Ψήσε μπανάνες με πουρέ μήλου, ή άλλων φρέσκων φρούτων της επιλογής σου. Μπορείς να αντικαταστήσεις 1 φλιτζάνι (250ml) ζάχαρης με ½-1 φλυτζάνι (125ml – 250ml) πουρέ φρούτων.

Dark_Molten_Chocolate_Cakes_640x428

Το σιρόπι σφένδαμου και το μέλι έχουν μέτριο γλυκαιμικό δείκτη, αλλά και πάλι, αποτελούνται από 85% σάκχαρα. Μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια τη ζάχαρη, αλλά καλό είναι να χρησιμοποιούνται με μέτρο.

Το σιρόπι αγαύης ευδοκιμεί στις ερήμους του Μεξικού και έχει επίσης χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ωστόσο, επειδή είναι πλούσιο σε θερμίδες, αλλά και σε φρουκτόζη, θα πρέπει να χρησιμοποιείται με μέτρο.

0c9f4ce8bef26c3e4b060f12fc270a94--chocolate-caramel-tart-chocolate-tarts

Διαβάστε ακόμα: Τι να προσθέσεις στο γιαούρτι για μέγιστη αποτοξίνωση

×