Επιδερμίδα
Jennifer Aniston: Δείτε ποια είναι η sheet mask που φόρεσε λίγο πριν τα Emmy Awards!
Tips & Trends
Πώς φοράνε τα αγαπημένα τους πέδιλα γνωστές influencers αυτό το Φθινόπωρο!
Editor's choice
NYFW: Τα ωραιότερα nail looks της επόμενης σεζόν!
Tips & Trends
Τα loungewear κομμάτια που επιλέγει η Camila Coelho! Τα θέλουμε όλα
Home / Fitness / Διατροφή / Πόση πρωτεϊνη χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τη γραμμή σου όλο το χρόνο;

Πόση πρωτεϊνη χρειάζεσαι για να διατηρήσεις τη γραμμή σου όλο το χρόνο;

Σου αρέσουν το κρέας και τα θαλασσινά, αλλά νιώθεις ενοχές κάθε φορά που δε μένει τίποτα στο πιάτο. Το σωστό διατροφολόγιο δε χωράει στερήσεις, παρά μόνο μικρούς και έξυπνους περιορισμούς. Απόλαυσε άφοβα το αγαπημένο σου γεύμα, μειώνοντας την ποσότητα του κρέατος στα 100 περίπου γραμμάρια, όπως συστήνουν οι διατροφολόγοι, ψήσε το στα κάρβουνα και συνόδευσε με ψητά ή βραστά λαχανικά.

Προτάσεις για ένα υγιεινό και ελαφρύ γεύμα

•    Βάλε στο πρόγραμμα σου το ψάρι και τα θαλασσινά. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ιδανικά για την απώλεια λίπους. Διάλεξε ανάμεσα σε σολομό, γαρίδες, τόνο ή τσιπούρες.

•    Προτίμησε το μοσχαρίσιο κρέας που είναι άπαχο, όπως για παράδειγμα το φιλέτο κόντρα.

•    Πες «ναι» στο κοτόπουλο. Έχει πρωτεϊνες και σχεδόν καθόλου λίπος, με αποτέλεσμα να βοηθάει σημαντικά στη γράμμωση, όταν γυμνάζεσαι.

×