Tips & Trends
Οι τσάντες που θα θέλεις να έχεις στην γκαρνταρόμπα σου πριν μπει ο Οκτώβρης
Tips & Trends
H knit συλλογή των Zara κοντεύει να «ρίξει» το ίντερνετ και τη θέλουμε όλη στην ντουλάπα μας
Μαλλιά
Emmy Awards 2021: Τα μυστικά πίσω από το πολυσυζητημένο bob haircut της Elizabeth Olsen
Τιps μαγειρικής
Back to school: Οι πιο γρήγορες και νόστιμες μπάρες δημητριακών που υπάρχουν -ΒΙΝΤΕΟ!
Home / Fitness / Διατροφή / Πάσχα: Τα καλύτερα τρικ για να μην γεμίσεις περιττές θερμίδες!

Πάσχα: Τα καλύτερα τρικ για να μην γεμίσεις περιττές θερμίδες!

Αν υποθέσουμε ότι έκανες αποχή από όλα εδώ και σαράντα ημέρες, ήρθε η ώρα επιτέλους να φας λίγη πετσούλα που έλεγε και η γνωστή διαφήμιση πριν λίγα χρόνια, μπορεί να είσαι και δικαιολογημένη και σου λέμε φυσικά και να το κάνεις χωρίς τύψεις και ενοχές.

Εάν όμως νήστεψες μόνο το κρέας, ίσως και τα γαλακτοκομικά, μόνο μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, δεν είναι άδικο να πάρεις μαζεμένες τόσες πολλές θερμίδες και να νιώσεις το τζιν σου να τσιτώνει;

Ας μη μιλήσουμε και για το Καλοκαίρι που σε λίγο καιρό θα είναι εδώ και όταν επιτέλους τα μέτρα χαλαρώσουν θα πρέπει να βάλεις το μαγιό σου και να βγεις στην παραλία. Κρίμα είναι, για αυτό δες τι σου προτείνουμε να κάνεις:

Μην τσιμπολογάς. Μόνο με το τσιμπολόγημα μπορείς να πάρεις το 80% των συνολικών θερμίδων χωρίς καν να το καταλάβεις. Λίγη τυροπιτούλα της θείας στα όρθια, λίγο κοκορετσάκι για το καλό, καμιά πατατούλα που μόλις βγήκε, πολύ θέλει;

Φάε πρώτα σαλάτα. Είθισται το πασχαλινό τραπέζι ανάμεσα σε τόσα καλούδια να έχει και δροσερές σαλατούλες. Γέμισε το πιάτο σου με μια γενναία μερίδα μαρούλι με άνηθο και ψιλοκομμένο αγγουράκι και απόλαυσέ την!

Πίνε νεράκι. Πριν καν φας το αρνάκι, γέμιζε το ποτήρι σου με νερό και πίνε ώστε να μειώσεις την αίσθηση της πείνας αλλά και της κατακράτησης υγρών που συνήθως ακολουθεί ένα λουκούλειο τραπέζι.

Αν είσαι οπαδός της μαγειρίτσας, μην το παρακάνεις μόνο και μόνο επειδή την απολαμβάνεις μια φορά το χρόνο. Αν μάθεις ότι μια μερίδα έχει πάνω από 500 θερμίδες, ίσως ξανασκεφτείς να γεμίσεις το βαθύ πιάτο σου μέχρι πάνω…

Μην παρατάς την άσκηση. Γυμνάζεσαι όλο τον υπόλοιπο χρόνο, γιατί να αφεθείς τώρα στις διακοπές; Αν βρίσκεσαι στην εξοχή, κάνε λίγο τρέξιμο ή λίγο κολύμπι για να είσαι σε φόρμα -ναι ο καιρός είναι υπέροχος. Αν είσαι στην πόλη βγες από το σπίτι σου και πήγαινε για περπάτημα!

Διαβάστε ακόμα κι άλλα τέλεια θέματα:

Θες τέλειο σώμα; Aυτές είναι οι 7 πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που υπάρχουν!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

8 fitness μυστικά από τα αγγελάκια της Victoria’s Secret!

×