Celebrity News
Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος αλλάζει το trend σε #after10yearchallenge και κάνει χαμό στο Instagram!
Celebrity News
Ρία Δελούτση: To δράμα του πρώην sex symbol του ελληνικού cinema… Δείτε πώς είναι και πώς ζει σήμερα!
Star Style
H Meghan Markle κλέβει τις εντυπώσεις με φόρεμα αξίας 30 ευρώ!
Ζώδια
Προβλέψεις Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019
Home / Fitness / Διατροφή / Πώς να επανέλθεις μετά από το φαγητό και το hangover των γιορτών!

Πώς να επανέλθεις μετά από το φαγητό και το hangover των γιορτών!

21_MadelainePetsch_Wink

Άρχισε να πίνεις νερό

Φρόντισε να ενυδατώνεσαι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, καταναλώνοντας 2-3 λίτρα νερό. Να θυμάσαι, πριν πέσεις για ύπνο και να πίνεις πάντα ένα ποτήρι νερό, το ίδιο και το πρωί, με το που σηκώνεσαι από το κρεβάτι. Είναι πολύ καλό να ξεκινάς την ημέρα σου πίνοντας (πριν τον καφέ ή το τσάι) ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό όπου έχεις στύψει μισό λεμόνι. 

Φρεσκαρίσου

Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καυτό μπάνιο για να νιώθεις χαλαρή και μυρωδάτη και έπειτα φόρα ρούχα που σε κάνουν να νιώθεις αυτοπεποίθηση και άνεση. Το να αισθάνεσαι καλά ψυχικά είναι πολύ σημαντικό και θα σε βοηθήσει να νιώθεις καλά και σωματικά. 

Ξεκίνα τη μέρα με φυτικές ίνες

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις μετά από μερικές ημέρες πολυφαγίας είναι να παραλείπεις το πρωινό την επόμενη μέρα. Απόλαυσε ένα χορταστικό πρωινό (ένα φλιτζάνι βρώμη ή δημητριακά με άπαχο γάλα) για να ξεκινήσει η μέρα σωστά. Ένα πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες θα βοηθήσει τη σωστή λειτουργίας της πέψης και θα σε κρατήσει χορτάτη στη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, δε θα πέσεις με τα μούτρα στο φαγητό αργότερα. 

Κάνε λίγο στρέτσινγκ

Είναι πολύ σημαντικό να κινείσαι. Ακόμα κι αν αυτές τις ημέρες δεν γυμνάζεσαι, κάνε λίγη γιόγκα για να διώξεις τις τοξίνες και να ενισχύσεις τη σωστή στάση του σώματος. Παράλληλα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυτοσυγκεντρωθείς. Ψάξε σχετικά βίντεο στο youtube και ξεκίνα! 

Κάνε αερόβια άσκηση

Ακόμα και αν νιώθεις φουσκωμένη καλό είναι να κάνεις λίγη αερόβια άσκηση καθώς αυτή θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα. Είτε πας στο γυμναστήριο και κάνεις 30 λεπτά διάδρομο, είτε κάνεις κάποιο μάθημα αερόμπικ, είτε απλά βγεις έξω και κάνεις μισή ώρα γρήγορο βάδην ή τζόηκινγκ, θα αισθανθείς 10 φορές καλύτερα μετά. 

Τρώγε καθαρά γεύματα

Δε χρειάζεται να το παρακάνεις πίνοντας μόνο υγρά και κάνοντας τρελές αποτοξινωτικές δίαιτες. Προσπάθησε απλά να τρως καθαρές, χωρίς λιπαρά και περίεργες επεξεργασίες τροφές όλη μέρα. Επέλεξε ισορροπημένα, ελαφριά γεύματα και δημητριακά ολικής άλεσης. Απόφυγε το πολύ αλάτι και την υπερβολή στη ζάχαρη. Δώσε έμφαση στην καθαρή πρωτεϊνη, τα φρούτα και τα λαχανικά και θα δεις άμεσα αποτελέσματα.

Μην σε πιάνει απελπισία

Μετά από μία διασκεδαστική περίοδο εξόδων φέρσου καλά στον εαυτό σου. Μη θυμώνεις που βγήκες από ο πρόγραμμα και έφαγες λίγο παραπάνω. Προσπάθησε να κάνεις σωστές επιλογές την επόμενη ημέρα και θα νιώσεις αμέσως πολύ καλύτερα. 

Διάβασε ακόμα: Σταμάτα το στρες της δουλειάς μέσα σε 5 λεπτά!

×