Editor's choice
H make up artist της Gwyneth Paltrow τονίζει τα λάθη που κάνουν όλες οι γυναίκες άνω των 40
Tips & Trends
Φανταστικά looks για το γυμναστήριο! Κι όμως θα σου φτιάξουν τη διάθεση και θα γυμνάζεσαι πιο σκληρά…(VIDEO)
Μακιγιάζ
Ήρθε η ώρα να αποφασίσετε ποιο lip gloss θα βρίσκεται στο νεσεσέρ των διακοπών σας!
Ζώδια
Δες πώς θα καταλάβεις αν σε απατάει βάσει του ζωδίου του… (Μέρος ΙΙ)
Home / Fitness / Διατροφή / Τα αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού! Ξέρεις πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Τα αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού! Ξέρεις πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Το Καλοκαίρι εκτός από τις διακοπές και τις παραλίες, την τιμητική τους έχουν τα φρούτα. Είναι δροσιστικά, γευστικά και με λίγες θερμίδες. Πολλές είναι εκείνες που επιλέγουν τα φρούτα για κυρίως γεύμα ή τα χρησιμοποιούν στην σαλάτα τους.

Και μεταξύ μας πολύ καλά κάνουν, αφού είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και ακόμα και αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα δεν παύει να είναι ένα ιδανικό σνακ για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Καρπούζι

karpouzi9

Το καρπούζι όπως είναι γνωστό περιέχει νερό και ζάχαρη. Εκτός όμως από αυτά περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη A, κάλιο και βιταμίνη D. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιγηραντική δράση. Μία φέτα καρπούζι ( 100 γραμ. ) περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

Πεπόνι

peponi
Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου έλεγε η μαμά σου να τρως πεπόνι για να βλέπεις καλά; Το πεπόνι περιέχει βιταμίνη C και A που βοηθάει στην καλή λειτουργία της οράσεως και του δέρματος. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά αφού είναι πλούσιο σε κάλιο και β-καροτίνη. Η μία φέτα πεπόνι έχει περίπου 45 θερμίδες.

Κεράσια

KERASIA-G
Είναι πλούσια σε βιταμίνη A και C, κάλιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλωγμονώδη δράση που βοηθάει και στο καρδιοπροστατευτικό σύστημα. Ακόμα, τα άτομα που έχουν ουρικό οξύ είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια αφού βοηθάει στην μείωσή του. Ένα φλιτζάνι κεράσια αντιστοιχεί σε 51 θερμίδες.

Σταφύλι

stafilia-660
Καλοκαίρι χωρίς σταφύλι…δεν γίνεται! Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και περιέχει πολλές βιταμίνες. Η βιταμίνη Β2 που περιέχουν τα σταφύλια βοηθάει στην παραγωγή ορμονών και στην ανάπτυξη των οστών. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ενώ τα 100 γραμμάρια περιέχουν μόλις 65 θερμίδες.

Νεκταρίνι

nektarini
Τα νεκταρίνια είναι από τα φρούτα τα οποία βοηθάνε τα άτομα που έχουν δυσκοιλιότητα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και E που έχουν ισχυρή αντιοξειδοτική δράση. Ακόμα, περιέχουν κάλλιο που βοηθάει το νευρικό σύστημα και την ρύθμιση της πίεσης. Τα 100 γραμμάρια περιέχουν 48 θερμίδες.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×