Editor's choice
Τα beauty προϊόντα που έχουν τα super models στο ντουλάπι του μπάνιου τους
Τιps μαγειρικής
Βασίλης Καλλίδης: Σοκολατένιος κορμός με βατόμουρα και σαντιγί!
Tips & Trends
MFW: Τα πιο ωραία trends που είδαμε στο show του οίκου Prada στο Μιλάνο
Editor's choice
Ο Δημήτρης Γιαννέτος στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου δημιούργησε μία από τις ωραιότερες τάσεις της επόμενης Άνοιξης
Home / Fitness / Διατροφή / Θέλεις να κάνεις δίαιτα αλλά δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις όσα σου προτείνουν οι διαιτολόγοι; Δες τη λύση!

Θέλεις να κάνεις δίαιτα αλλά δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις όσα σου προτείνουν οι διαιτολόγοι; Δες τη λύση!

Αν έχεις βάλει καλά στο μυαλό σου να κάνεις δίαιτα και είσαι αποφασισμένη, καλό είναι να συμβουλευτείς έναν διατροφολόγο ο οποίος θα σε παρακολουθεί τακτικά. Εξήγησέ του τις δυσκολίες που έχεις στην καθημερινότητά του (έλλειψη χρόνου, υπερβολικά πολλές υποχρεώσεις) και ο ειδικός θα προσαρμόσει το διατροφικό σου πρόγραμμα στις δικές σου ανάγκες. Επίσης, είναι σημαντικό να ξέρεις ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάποιος θα ελέγχει το βάρος σου, και έτσι δεν θα αφήνεσαι σε ατασθαλίες.

Μπορείς όμως και μόνη σου να διορθώσεις κάποια προβλήματα όπως:

Το πρόβλημα Νο1: Είσαι αγχωμένη και τρέχεις όλη μέρα να προλάβεις τις εκκρεμότητές σου. Το μόνο που δεν σκέφτεσαι είναι να πας στην κουζίνα της εταιρείας για να φας μεσημεριανό. Όταν το στομάχι σου γουργουρίσει, μόνο τότε βγάζεις ένα σνακ που έχεις πάρει μαζί σου ή τσιμπολογάς λίγο ψωμάκι που πήρες το πρωί από το φούρνο. Παράλληλα τσεκάρεις τα μέηλ σου και δεν παίρνεις τα μάτια σου από την οθόνη του υπολογιστή. Λάθος! Με αυτό τον τρόπο τρως αλλά δεν καταλαβαίνεις τι τρως, δεν αφήνεις τον οργανισμό σου να ηρεμήσει και να απολαύσει το φαγητό με αποτέλεσμα και να τρως περισσότερο και να μην έχεις καλή πέψη.

Η λύση: Αφιέρωσε έστω και 10 λεπτά για να φας το μεσημεριανό σου στο ειδικά διαμορφωμένο χώρο της εταιρείας σου. Αξίζει η υγεία σου αυτό το ολιγόλεπτο διάλειμμα!

Το πρόβλημα Νο2: Οι συνάδελφοι φέρνουν συνεχώς κεράσματα, κουλουράκια, μπισκοτάκια, γλυκάκια και δεν μπορείς να… τους προσβάλλεις.

Η λύση: Αρνήσου διακριτικά να τα δεχτείς εφόσον προσέχεις τη διατροφή σου. Και όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν. Γιατί να πάρεις περιττές θερμίδες από δύο μπισκότα που δεν θα προσφέρουν τίποτα θρεπτικό στον οργανισμό σου; Μείνε σταθερή στον στόχο σου και μην ακούς τις σειρήνες!

Το πρόβλημα Νο3: Δεν έχεις χρόνο να ετοιμάζεις ταπεράκι από το σπίτι. Το οποίο είναι και η καλύτερη επιλογή, το γνωρίζεις καλά, αφού ελέγχεις και την ποιότητα των υλών και την ποσότητά τους.

Η λύση: Μία φορά την εβδομάδα, οργάνωσε τα ψώνια που χρειάζεσαι. Πάρε μερικές έτοιμες σαλάτες από το σούπερ μάρκετ, φρούτα, γιαούρτια και ξηρούς καρπούς όπως ωμά αμύγδαλα. Εννοείται ότι υπάρχει και η λύση του delivery μόνο που θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο.

Θα δεις ότι πολύ γρήγορα η ζυγαριά σου θα σε ανταμείψει!

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×