Ιδέες Διακόσμησης
Πως να κάνετε το υπνοδωμάτιό σας να μοιάζει με αυτά του Instagram!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Brownies χωρίς ζάχαρη και αλεύρι!
Το look της Φαίης
Ψήφισε την αγαπημένη σου εμφάνιση της Φαίης στο Πρω1νό 16-20/9
Μακιγιάζ
Primer: Το προϊόν που πρέπει επιτέλους να αποκτήσετε
Home / Fitness / Διατροφή / Θες να γλιτώσεις χρήματα και θερμίδες; Τέλεια tips για την κουζίνα σου!

Θες να γλιτώσεις χρήματα και θερμίδες; Τέλεια tips για την κουζίνα σου!

Εάν λοιπόν βρίσκεσαι σε πρόγραμμα -όπως ακριβώς και οι περισσότερες από εμάς άλλωστε, αφού το Καλοκαίρι είναι εδώ και οι επισκέψεις στις παραλίες φορώντας μόνο το μαγιό μας, μονόδρομος- και θες να χάσεις κιλά, αυτά τα tricks στην κουζίνα σου θα σε βοηθήσουν. Δες τα αναλυτικά και προσπάθησε να τα εφαρμόσεις στην καθημερινότητά σου.

√ Πλύνε και κόψε τα λαχανικά και τα φρούτα εποχής και αποθήκευσε τα σε σακούλες. Βάλ’τα σε ορατό μέρος στο ψυγείο, έτσι ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπεις όταν ψάχνεις κάτι να φας.

√ Ετοίμασε ένα μεγάλο μπολ με φρέσκια, πράσινη σαλάτα για να συνοδεύεις τα κυρίως γεύματα της εβδομάδας.

close-up-of-sportswoman-body-picture-id535213134-768x768

√ Αγόρασε ζυγαριές και εργαλεία για να μετράς την ποσότητα. Αυτή η συνήθεια θα σε βοηθήσει να μην ξεφύγεις σε θερμίδες και μερίδες.

√ Ετοίμασε από πριν υγιεινά σνακ τα οποία μπορείς να καταναλώνεις όταν οι λιγούρες χτυπάνε “κόκκινο”. Διαφορετικά θα καταλήξεις να φας ό,τι βρεις μπροστά σου.

√ Αγόρασε μεγάλες ποσότητες φρέσκων λαχανικών και διατήρησε τες στην κατάψυξη. Αυτό όχι μόνο θα σε γλιτώσει από χρήματα, αλλά και από περιττές θερμίδες.

√ Βάλε το φαγητό σου σε μικρότερα πιάτα από ότι συνήθως και προσπάθησε να μασάς καλά την τροφή σου.

Gisele-Bundchen-Shows-Off-Her-Pre-Baby-Body-Hope-Lingerie-So-Sexy

√ Κράτησε ό,τι περίσσεψε από το γεύμα της προηγούμενης ημέρας και φτιάξε νέους συνδυασμούς φαγητών. Για παράδειγμα, μπορείς να προσθέσεις το κρέας σε σαλάτες ή υγιεινά σάντουιτς. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις οικονομία, αλλά και θ’ αποφύγεις να παραγγείλεις κάτι ανθυγιεινό από delivery.

√ Κρύψε το φαγητό και τα γλυκά στο ψυγείο το βράδυ. Όταν τα βλέπεις κάθε φορά που επισκέπτεσαι την κουζίνα, έχεις περισσότερες πιθανότητες να υποκύψεις.

Δες ακόμα μερικά τέλεια και σχετικά  θέματα με την άσκηση και τη διατροφή και προσπάθησε να τα ακολουθήσεις πιστά: 

Kate Hudson: Το πρόγραμμα άσκησης και διατροφής που ακολουθεί καθημερινά!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×