Μακιγιάζ
To no make up look του Coachella είναι ότι εκείνο που θα αντιγράψετε στις μικρές σας αποδράσεις
Tips & Trends
H πιο hot απόχρωση της Άνοιξης έχει ένα όνομα που μας δυσκολεύει…αλλά θα τη φορέσουμε οπωσδήποτε!
Editor's choice
Αν δεν είστε έτοιμες ακόμη για χρώμα στο μανικιούρ σας δοκιμάστε ένα τέλειο nude with a twist
Ζώδια
Προβλέψεις Πέμπτη 25 Απριλίου 2019
Home / Fitness / Διατροφή / Θες νόστιμο και υγιεινό πρωινό; 10 τέλειες επιλογές με μόλις 250 θερμίδες!

Θες νόστιμο και υγιεινό πρωινό; 10 τέλειες επιλογές με μόλις 250 θερμίδες!

Το έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και είναι απόλυτα λογικό και φυσικό μετά την διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός σου να χρειάζεται ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας -ξέρουμε πως οι υποχρεώσεις σου είναι πολλές και σπιντάρεις για να καταφέρεις να τις τακτοποιήσεις όλες.

Ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό που αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και τροφές με βιατμίνες είναι ιδανικό για να ξεκινήσει η ημέρα σου με τον ωραιότερα και πιο υγιεινό τρόπο.

Εμείς, λοιπόν, ψάξαμε, βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε 10 ιδέες για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες κατάλληλο για την δίαιτα σου -ναι, δε θέλουμε να χαλάσεις τη διατροφή σου, αφού σε λίγο καιρό θα έχουμε Καλοκαίρι, όσο κι αν ο καιρός δεν μας βοηθάει και θα βγεις στην παραλία φορώντας μόνο το μαγιό σου. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. Γιαούρτι 2% με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρέσκα φρούτα
01.-Γιαούρτι-Αποξηραμ να-Φρούτα

2. Γάλα ή γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα -για έξτρα νοστιμιά προσθέστε ξηρούς καρπούς ή φρούτα εποχής
Blackberry-Pie-Overnight-Oats-5

3. Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα είναι ότι πρέπει -συνοδέψτε το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκάλι
17943-eggs-new-590_b

4. Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως και κανέλα – αν θέλετε προσθέστε και μια χούφτα ανάλατα και ωμά αμύγδαλα ή διαφορετικά κρατήστε τα για το δεκατιανό σας
Βρώμη - πρωινό

5. Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά – την φτιάχνετε σε αντικολλητικό τηγάνι προσθέτοντας μια κουταλιά ελαιόλαδο + 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι
fca7f43502c246e09719369a1a6fefe3

6. Ρυζόγαλο με καστανή ζάχαρη και κανέλα
shutterstock_83710267

7. Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και 10 αμύγδαλα ωμά και ανάλατα
636177915824982079

8. Smoothie με γιαούρτι ή γάλα αμυγδάλου με φρέσκα φρούτα εποχής
smoothies4
9. Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ή μέλι και μια χούφτα καρύδια
polisporo-pswmi-olikis-alesews-taxini-meli-amygdala-gala
10. 3 παξιμαδάκια κριθαρένια με μαρμελάδα και μύρτιλλα
paksimadakia-kritharenia-ladi-marmelada-cottage-ntomata

Διαβάστε ακόμα:

Δες ακόμα: Έτσι θα αποκτήσεις τα τέλεια πόδια της Alessandra Ambrosio -βίντεο!

3 απλές ασκήσεις για σέξι πλάτη!

Αυτό είναι το μυστικό για οπίσθια τύπου Kardashian!

×