Μαλλιά
H Kaia Gerber έκοψε και πάλι τα μαλλιά της και είναι το πιο chic look που μπορείτε να υιοθετήσετε κι εσείς!
Tips & Trends
3 στιλάτα outfits που μπορείς να φτιάξεις με απλά κομμάτια που ήδη έχεις στην ντουλάπα σου! (VIDEO)
Επιδερμίδα
Θεανώ Μπέλλα: Οι δύο θεραπείες που θα σας χαρίσουν συγκλονιστική λάμψη ενόψει των Χριστουγέννων
Tips & Trends
Τα καρό παλτό είναι μια από τις hot τάσεις της φετινής χειμερινής σεζόν!
Home / Fitness / Διατροφή / Το ταχίνι δεν είναι μόνο για το διάστημα της νηστείας! 5 λόγοι για να το έχεις πάντα στη διατροφή σου

Το ταχίνι δεν είναι μόνο για το διάστημα της νηστείας! 5 λόγοι για να το έχεις πάντα στη διατροφή σου

Το ξέρουμε καλά πως πολλές από εσάς έχετε λανθασμένα συνδέσει το ταχίνι με την νηστεία -ναι, αναφερόμαστε στη Σαρακοστή που δεν έλειπε από το πρωινό σας- ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να το εντάξετε στο διατροφολόγιο σας όλες τις ημέρες του χρόνου, αφού είναι ένα τρόφιμο που περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά.

Πλούσιο σε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά οξέα και πολλές βιταμίνες, αδιαμφισβήτητα έχει χαρακτηριστεί υπέρ-τροφή από τους ειδικούς. Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω τα οφέλη που προσφέρει το ταχίνι στην διατροφή σας και από αύριο ξεκινήστε την ημέρα σας με μια κουταλιά ταχίνι.

1. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, κάλιο και σελήνιο που προσφέρει αντιοξειδωτική δράση ενώ έρευνες έχουν αποδείξει ότι 1 κουταλιά ταχίνι μπορεί να μειώνει τους πονοκεφάλους. Επίσης, είναι ένα πολύ καλό τρόφιμο όταν κάνετε αποτοξίνωση ενώ μειώνει και την χοληστερίνη.

2. Περιέχει βιταμίνη B6 και βιταμίνη E, με αποτέλεσμα να δρα κατά της γήρανσης ενώ βοηθάει στην πρόληψη και προστασία πολλών ασθενειών όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη και καταπολεμά διάφορες λοιμώξεις.

3. Περιέχει μεγάλες ποσότητες ασβεστίου, με αποτέλεσμα να καταπολεμούν την οστεοπόρωση. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και οι υδατάνθρακες που περιέχουν συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

2012_008

4. Μπορείτε να το προσθέσετε παντού αφού μπορεί να γίνει το βασικό συστατικό. Χρησιμοποιήστε το στον χαλβά, στο κέικ και γενικά μπορείτε να το αντικαταστήσετε με την ζάχαρη. Μία πολύ καλή επιλογή είναι και ταχίνι με ψωμί ολικής άλεσης και μέλι για πρωινό.

5. Το ταχίνι κατά βάση είναι από σουσάμι που περιέχει ευεργετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας και κάνει καλό στην καρδιά μας. Ακόμα, περιέχει φυτικές ίνες που μας κρατάνε χορτάτους. Έτσι, είναι ιδανικό για άτομα που κάνουν δίαιτα. Ωστόσο, προσέξτε την ποσότητα αφού 1 κουτ. ταχίνι περιέχει 90 θερμίδες.

Κορίτσια, τι λέτε; Σας πείσαμε να του δώσετε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατροφή σας, όπως ακριβώς έχουμε κάνει και εμείς;

Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα αποκτήσεις τα τέλεια πόδια της Alessandra Ambrosio -βίντεο!

Οι 3 απλές ασκήσεις των celebrities για να δείχνουν υπέροχες με κάθε φόρεμα!

6 ασκήσεις που θα κάνουν το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο!

×