Διατροφή
Έφαγες και πεινάς ακόμα; Αυτές είναι οι φανταστικές τροφές που μειώνουν τις λιγούρες και αδυνατίζουν!
Μακιγιάζ
Πώς να σώσετε το καλοκαιρινό σας μακιγιάζ από τη ζέστη
Food&Living
Διακοσμήστε το Τζάκι σας… Καλοκαιρινά και Απολαύστε το Ακόμα και τις Ζεστές Μέρες!
Η Αργυρώ Μαγειρεύει
Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Τούρτα παγωτό γιαούρτι με ροδάκινα!
Χαλαρώνουν τους ιστούς και τα όργανα που βρίσκονται σε υπερένταση, ιδίως τους μυς και το νευρικό σύστημα.
Διεγείρουν τα όργανα που βρίσκονται σε ατονία (πχ συκώτι, έντερο)
Έχουν στυπτική δράση. 
Προκαλούν τη συστολή των υπερβολικά χαλαρών ιστών.
Έχουν ηρεμιστική επίδραση σε περιοχές με υπερδιέγερση, όπως το έντερο ή το νευρικό σύστημα.
Αποτοξινώνουν τον οργανισμό.
Έχουν αντισηπτικές, αντιβιοτικές και μυκητοκτόνες ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στην καταπολέμηση των λοιμώξεων.
Βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.
Υποβοηθούν την όρεξη και την πέψη.
Καταπραΰνουν ερεθισμούς και φλεγμονές.
Βοηθούν στη ρύθμιση της παραγωγής ορμονών.
Αν σκοπεύεις να μαζέψεις βότανα μόνη σου, μείνε μακριά από καλλιεργημένα εδάφη, όπου είναι πιθανό να έχουν χρησιμοποιηθεί φυτοφάρμακα ή χημικά και απόφυγε  φυτά που  μοιάζουν καχεκτικά ή άρρωστα. Έαν θέλεις να κάνεις βοτανοθεραπεία για να απαλλαγείς από κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι καλύτερα να συμβουλευτείς είτε ένα βιβλίο βοτανολογίας είτε έναν βοτανολόγο. Πολλές φορές όμως αγνοούμε το γεγονός ότι τα βότανα υπάρχουν στην καθημερινή μας διατροφή. Η χρήση τους χωρίζεται σε εσωτερική κι εξωτερική.
Εσωτερική λήψη βοτάνων: Στην καθημερινή μας διατροφή, η πλειονότητα των μαγειρικών βοτάνων έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε έλαια με αντιμικροβιακές ιδιότητες. Θεραπευτικά βότανα όπως το σκόρδο, η βρώμη, η κανέλλα και το τζίντζερ, είναι συνηθισμένα μαγειρικά υλικά γι’ αυτό προσπάθησε να τα χρησιμοποιήσεις στα γεύματά σου. Τα ροφήματα αποτελούν επίσης έναν εύκολο τρόπο για να απολαύσεις τα θεραπευτικά οφέλη των βοτάνων. Το ρόφημα από βότανα μπορεί να παρασκευαστεί με δύο τρόπους: ως έγχυμα ή ως αφέψημα.
Τα εγχύματα παρασκευάζονται από τα φύλλα και τα άνθη και μπορείς να χρησιμοποιήσιες αποξηραμένα ή φρέσκα βότανα. Στα αποξηραμένα η αναλογία είναι 1 κουταλάκι βοτάνου ανά φλιτζάνι νερό. Για φρέσκα βότανα χρησιμοποίησε 2 κουταλάκια ανά φλιτζάνι. Βάλε τα βότανα για 10 λεπτά στο βραστό νερό και σούρωσε το ρόφημα  στο φλιτζάνι σου. Μπορείς να το φυλάξεις στο ψυγείο σε αεροστεγές δοχείο για 48 ώρες.
Τα αφεψήματα παρασκευάζονται χρησιμοποιώντας τα ξυλώδη τμήματα του φυτού, όπως τις ρίζες και το φλοιό. Η αναλογία βοτάνου-νερού είναι η ίδια με τα εγχύματα, μόνο που στην παρασκευή τους στα αφεψήματα, ρίχνεις το βότανο σε μια κατσαρόλα με κρύο νερό και το σιγοβράζεις για 10-15 λεπτά.
Εξωτερική λήψη βοτάνων: το δέρμα είναι μια επιφάνεια με υψηλή απορροφητικότητα, γι’ αυτό κι ένας απλός τρόπος λήψης βοτάνων, είναι η εφαρμογή τους στο δέρμα. Μπορείς να ετοιμάσεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο με βότανα, να καταπραϋνεις τυχόν πονοκεφάλους, πόνους στην πλάτη και στις αρθρώσεις  με κομπρέσες και να καταπολεμήσεις προβλήματα, όπως αϋπνία, κρυολόγημα, καταρροή, βήχα και άγχος με αιθέρια έλαια.
×