Άσκηση
Θες τέλειους γραμμωμένους κοιλιακούς; 9 tips για να τα καταφέρεις!
Ιδέες Διακόσμησης
«Πώς πρέπει να βάζω τα ποτήρια μέσα στο ντουλάπι; Προς τα πάνω ή προς τα κάτω;»
Best of TV
H Φαίη αποκαλύπτει: «Έφαγα πόρτα στο μαγαζί που είναι ο Κουτσόπουλος ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου» (VIDEO)
Ζώδια
Προβλέψεις Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019
Home / Fitness / Υγεία-Ευεξία / 5 λόγοι που δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά!

5 λόγοι που δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά!

cecb7a7f2a712b03ebb9cd262c5da393

Πόσες αποτυχημένες δίαιτες και αν έχουμε κάνει για να χαθεί το λίπος στην κοιλιά και όμως αυτό παραμένει εκεί; Η λύση βρίσκεται στον τρόπο ζωής μας και όχι μόνο στη διατροφή, γι’ αυτό διάβασε τις παρακάτω συμβουλές…

#1. Γλυκά και junk food
Κυριότερος ένοχος για την δημιουργία λίπους στην κοιλιά είναι η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης και λιπαρών. Περιορίζοντας τα γλυκά και τα λιπαρά γεύματα που κάνεις θα καταφέρεις να μειώσεις και το λίπος γύρω από την κοιλιά.

#2. Υπερβάλλεις με τις μερίδες σου
Περιόρισε την ποσότητα φαγητού που τρως, ρυθμίζοντας την ιδανική μερίδα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ενεργειακές σου απαιτήσεις. Θα σε βοηθήσει να ζυγίζεις τα γεύματα που τρως και να σημειώνεις τις θερμίδες που λαμβάνεις από το καθένα.

#3. Δεν κοιμάσαι καλά
Ο ύπνος είναι το Α και το Ω για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Φρόντισε να κοιμάσαι τουλάχιστον οκτώ ώρες την ημέρα και να μην πέφτεις για ύπνο μετά τις 11. Αυτό θα ρυθμίσει τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από το περιττό λίπος.

woman-walking-in-the-city1

#4. Δεν περπατάς
Το περπάτημα είναι ο νούμερο 1 σύμμαχος ενάντια στο τοπικό λίπος της κοιλιάς. Χρησιμοποίησε μια εφαρμογή που θα μετράει τα βήματά σου και φρόντισε να ξεπερνάς τα 10,000 ημερησίως.

#5. Έχεις άγχος
Πάρε χρόνο μέσα στη μέρα για να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν και σε βοηθάνε να χαλαρώσεις. Το στρες και η αύξηση της κορτιζόνης είναι ένας σημαντικός παράγοντας που σε εμποδίζει να χάσεις τα τοπικά κιλά.

Δες ακόμα: Αυτή είναι η τέλεια άσκηση για κοιλιακούς και χέρια!

×